تصویر آبسردکن میدیا مدل YL-1535T(WH)

آبسردکن میدیا مدل YL-1535T(WH) Midea YL-1535T Water Dispenser

آبسردکن رومیزی- شیر پدالی سه حالته (سرد، گرم، دمای محیط) قفل ایمنی کودک ابعاد (۳۱۰×۳۶۰×۵۰۶) سانتی متر کمپرسور بامبرد R134

وضعیت کالا: اتمام موجودی
کد کالا: MNBJ0016
(اختیاری)
(اختیاری)
۱۱,۴۲۲,۶۰۰ تومان

یکی از نیازهای ما در منزل یا محل کار در دسترس بودن آب سرد یا گرم است تا بتوانید سریع چای یا قهوه آماده نمایید یا آب سرد میل کنید، برای این منظور شرکت میدیا آبسرکنی با کیفیت را تولید کرده است تا بتوانید در محل کارتان براحتی از آن استفاده نمایید. این دستگاه بسیار زیبا است و بصورت رومیزی می باشد. شیر آبسردکن میدیا به صورت پدالی می باشد که براحتی می توانید فنجان یا لیوان را در زیر آن قرار داده و توسط این شیر پدالی داخل آن آب بریزید. این دستگاه دارای سه حالت می باشد و توانایی داشتن آب گرم، آب سرد، دمای محیط را دارد. این دستگاه شیرپدالی برای آب گرم دارد که خروجی آن ۴ لیتر در ساعت می باشد و شیرپدالی آب سرد و آب دمای محیط آن با یکدیگر می باشد که خروجی آن ۲ لیتر در ساعت است. نحوه تامین آب این دستگاه منبع آب می باشد. این دستگاه دارای قفل کودک می باشد و امنیت دستگاه را بسیار بالا برده است. موتور این آبسردکن کمپرسور با مبرد R134a و راندمان بالا می باشد که کیفیت این دستگاه را بسیار بالا برده است.

آبسردکن میدیا بسیار خاص و زیبا می باشد و به دلیل رومیزی بودن می توانید آن را در هر مکانی قرار دهید. آبسردکن میدیا در سه رنگ سفید، مشکی، نقره ای وجود دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه و نیازتان انتخاب نمایید. وزن این دستگاه حدودا ۱۳ کیلوگرم می باشد که وزن مناسبی دارد و ابعاد آن (۳۱۰×۳۶۰×۵۰۶) سانتی متر می باشد. با داشتن این دستگاه در منزل یا محل کارتان می توانید همیشه آب سرد یا گرم داشته باشید.

از بهترین تولید کنندگان آبسرد کن شرکت خوش نام میدیا می باشد که توانسته است آبسردکن هایی باکیفیت و زیبا را تولید نماید و تنوع محصولات آن بالا می باشد.

ابعاد 310x360x506 میلی متر
وزن 13.3 کیلوگرم
سایر مشخصات دکمه ایمنی آب گرم - شیر آب سرد دو حالته (سرد، دمای محیط) - نحوه تامین آب: منبع آب - خروجی آب گرم: 4 لیتر در ساعت - خروجی آب سرد: 2 لیتر در ساعت - کمپرسور با مبرد R134a و راندمان بالا
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند