آبسردکن نیکای رومیزی مدل 1- NWD-1209

آبسردکن نیکای رومیزی مدل NWD-1209 Water Dispenser Nikai Model NWD-1209

اگر به دنبال وسیله ای هستید که در کمترین زمان ممکن آب سرد یا گرم را در اختیار شما قرار دهد دستگاه آب سردکن رو میزی NIKAII 1209 ساخت کمپانی نیکای می تواند گزینه ای مناسب برای خرید باشد. این آب سردکن با کارایی و عملکرد مناسبی که دارد می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. این دستگاه قابلیت اتصال به اب شهری را از طریق قرار دادن مخزن سنسور دار داردو توان خروجی آن برای گرم کردن آب سرد 150 وات و برای آب گرم 420 وات می باشد.

(اختیاری)
(اختیاری)
۷,۰۵۱,۰۰۰ تومان

َآب سرد کن رومیزی نیکای NWD-1209 یکی از مدل های منبع بالاست . به این معنی که منبع آب روی دستگاه قرار می گیرد. بر روی بدنه دو عدد خروجی آب قرار داده شده است که بتوان به سادگی به آب سرد ، به آب گرم نیز دسترسی داشته باشید. در قسمت بالای آب سرد کن دو عدد چراغ نشان گر قرار گرفته است . در قسمت سمت راست آب سرد کن یک کابین کوچک برای قرار دادن لیوان در داخل آن طراحی شده است . همچنین در پشت دستگاه دو عدد کلید روشن و خاموش کردن آب سرد و گرم قرار داده شده است و این خود یک مزیت محسوب می شود.

دو طرف بدنه آب سرد کن نیکای فلزی می باشد و می توان جالیوانی مغظناطیسی روی آن نصب کرد . یا می توان بدنه ی کناری را سوراخ کرده و جالیوانی را به آن پیچ کنید.

 

وزن 10.5 کیلو گرم
ابعاد 34 * 32 * 55 بدون مخزن
جنس بدنه ترکیبی از فلزی و پلاستیک
نوع موتور ترو پیکال
قابلیت‌ها در هر دو طرف قابلیت نصب جالیوانی جداگانه دارد ،قابلیت اتصال مستقیم به آب شهردارد: از طریق قرار دادن مخزن سنسوردار،قابلیت نصب مخزن آب معدنی ،قابلیت نصب مخزن تصفیه دار ،قابلیت نصب مخزن سنسور دار
سایر ویژگی ها مدل بر اساس ابعادرومیزی ،سینی جمع آوری پساب دارد،روش نصب جالیوانی آهنربایی می باشد ،شیر برداشت آب سردهمان شیر مشترک آب سرد و جوش است،کلید جدا برای روشن و خاموش کردن آب سردکن دارد،قفل کودک شیر برداشت آب جوش دارد.
سایر مشخصات (ولتاژ ورودی برق220 ولت ـ 50 هرتز،میزان مصرف برق برای تولید آب سرد 150 وات ،میزان مصرف برق برای تولید آب جوش420 وات )و (حداقل دمای آب سرد6 درجه سانتی گراد،حداکثر دمای آب سرد10 درجه سانتی گراد،توان تولید آب سرد2 لیتر در ساعت) و (حداکثر دمای آب جوش 95درجه سانتی گراد،حداقل دمای آب جوش85 درجه سانتی گراد،توان تولید آب جوش5 لیتر در ساعت)
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند