تصویر آبميوه گيري کنوود مدل JE680

آبميوه گيري کنوود مدل JE680 Kenwood JE680 Juicer

آبمیوه‌گیری «کنوود» مدل « JE680» دستگاهی ایدئال برای کسانی است که به‌سلامت خود اهمیت می‌دهند و آب میوه‌جات را در وعده‌های غذایی خود جای‌ داده‌اند. این آبمیوه‌گیری با دهانه‌ی ورود میوه با قطر زیاد، تقریبا اجازه‌ی ورود هر میوه‌ای را بدون برش یا با حداقل برش می‌دهد. آبگیری توسط تیغه‌ای از جنس استیل ضدزنگ انجام می‌شود و تفاله‌ی حاصل از آبگیری در محل تفاله جمع‌آوری می‌شود.

تولید کننده: Kenwood
کد کالا: IAFT3169
(اختیاری)
(اختیاری)
۵,۸۱۳,۸۰۰ تومان

آبمیوه گیری کنوود Kenwood مدل JE680 مجهز به موتور قدرتمند با توان 700 وات می باشد که امکان آب گیری انواع میوه ها و سبزیجات را فراهم می کند. طراحی یکپارچه و زیبای بدنه از مشخصه های این دستگاه می باشد. بر روی بدنه دکمه انتخاب گر سرعت تعبیه شده است که چرخاندن آن می توان سرعت مناسب را انتخاب نمود. این دستگاه مجهز به دو سرعت مختلف برای میوه های نرم و سفت می باشد. سرعت کم مناسب برای آب گیری میوه های نرم مانند هندوانه، انگور و خیار می باشد و سرعت زیاد برای آب گیری میوه های سفت مانند سیب و هویج است. پایه های پلاستیکی دستگاه از لرزش آن در هنگام آب گیری جلوگیری می کنند.
جنس فیلتر آب میوه گیری استیل ضد زنگ می باشد که در اثر استفاده و به مرور زمان زنگ نزده و فرسوده نمی گردد. این فیلتر قابل جدا شدن از بدنه بوده و می توان آن را در ماشین ظرفشویی شستشو نمود. دهانه بزرگ ورود میوه امکان ورود میوه ی درسته را بدون نیاز به خرد کردن آن فراهم می کند. پس از قرار دادن میوه در دهانه، با استفاده از فشاری همراه دستگاه می توان میوه را به داخل دهانه هدایت کرد. آب میوه گیری680 کنوود دارای ظرف آب گیری به ظرفیت 750 میلی لیتر می باشد که در زیر دهانه خروجی آب میوه قرار می گیرد. طراحی درب ظرف آب گیری به گونه ای است که دهانه خروجی کاملأ داخل آن قرار گرفته و مانع از پاشیده شدن آب میوه به بیرون و هدر رفتن آن می گردد. هم چنین صافی متصل به درب موجب جدا شدن پالپ میوه از آب میوه شده و آب میوه ای کاملأ صاف را فراهم می کند. آب میوه گیری کنوود مجهز به ظرف تفاله به ظرفیت 1.5 لیتر می باشد که امکان آب گیری پیوسته و بدون وقفه را فراهم می کند. بر روی ظرف تفاله درپوش شفافی قرار دارد که از پاشیده شدن تفاله میوه به اطراف جلوگیری می کند. این درپوش متصل به بدنه می باشد. تمامی قسمت های آب میوه گیری قابل جدا شدن از هم بوده و می توان آن ها را به جز بدنه در ماشین ظرفشویی قرار داد.

ابعاد طول34-عمق23-ارتفاع40 سانتی متر
وزن 3.7 کيلوگرم
توان مصرفی 700 وات
ولتاژ 240-220 ولت-60/50 هرتز
کارکرد تک کاره
کاربردها آب میوه گیری
جنس بدنه پلاستیک
جنس پارچ آبمیوه گیری پلاستیک
جنس فیلتر استیل ضدزنگ
مخزن تفاله دارد
توضيحات مخزن تفاله دارای حجم 1.5 لیتر
تعداد سرعت 2
ظرفیت پارچ آبمیوه گیر 750 میلی لیتر
صفحه نمايشگر ندارد
سایر مشخصات دارای محفظه جمع آوری سیم برق / دارای دهانه ورودی بزرگ / دارای سيستم ضد چکه
کشور سازنده چین
تحت لیسانس انگلیس
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند