تصویر آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1863/22

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1863/22 Philips HR1863 Juicer 700w

آبمیوه گیری HR1863/22 فیلیپس از دستگاه‌های با کیفیت و پر طرفدار ساخته شده توسط این کمپانی است که 800 وات توان دارد و امکان آبگیری هر نوع میوه‌ای با استفاده از آن فراهم است. این آبمیوه گیری دارای یک مخزن تفاله 1.2 لیتری و یک پارچ با ظرفیت 0.8 لیتر می‌باشد.

تولید کننده: Philips
(اختیاری)
(اختیاری)
۶,۶۵۱,۹۰۰ تومان

Philips یکی از برندهای تولید کننده لوازم برقی است که همواره در میان سایر رقبا، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در عین حال نیز سابفه طولانی مدتی را به خود اختصاص داده است. این کمپانی نام آشنا توانسته با در اختیار گذاشتن امکانات ویژه و قابلیت های متنوع در محصولاتی که تولید می کند، رضایت و توجه مشتریان را به همراه داشته باشد. آبمیوه گیری Philips مدل HR1863 از امکاناتی که برای آن مهیا شده گرفته تا ویژگی های طراحی، همگی بر اساس بهترین معیارهای مدرن روز بوده و از این نظر به شما امکان می دهد تا با خیال راحت این محصول را خریداری کرده و سفارش دهید.

البته ماجرا به اینجا ختم نمی شود چراکه این آبمیوه گیری با داشتن مزایا و قابلیت های ویژه ای ساخته شده که از این میان می توان به امکانات طراحی در آن اشاره کرد. در ابتدا خوب است بدانید که این دستگاه با ابعاد 395× 210× 210 میلی متر طراحی شده و با وزن سبک 3.2 کیلوگرم، محدودیت حمل و جابجایی آن را از میان برداشته است. از دیگر نکاتی که می توان به آن اشاره کرد قابلیت چرخش نازل به طرفین است که محدودیت مکان قرارگیری آن را از میان برداشته است. بنابراین می توانید آن را بر روی میزهای کوچک نیز قرار داده و مورد استفاده قرار دهید. سهولت شستشوی قطعات آبمیوه گیری نه تنها باعث افزایش نظافت آن شده بلکه طول عمر دستگاه را نیز افزایش می دهد.

به دليل وجود سطوح صيقلي دستگاه، قطعات آن به راحتي تميز مي گرددتمامي قطعات جدا شونده مي توانند توسط ماشين ظرفشويي شسته شوندبه دليل وجود طراحي سطح گرد و صيقلي ظرف تفاله ، تفاله ها تنها در اين قسمت جمع مي شوند و اين بدان معناست كه ديگر نيازي نيست تفاله ها را از قسمت هاي ديگر دستگاه مانند قاب بالاي آبميوه گيري جدا نمايیددهانه عريض 75 ميلي متري اين امكان رابه شما مي دهد تا بتوانيد ميوه ها ي بزرگ مانند سيب، هويج يا چغندر را بدون قطعه نمودن درون ابميوه گيري بيندازيدبه لطف وجود فرآیند تمیز نمودن سریع(Quick Clean) به شما در هر بار استفاده (بدون خالی نمودن ظرف تفاله) 2 لیتر آبمیوه می دهد.جمع و فشرده شدن تفاله در ظرف مربوطه ، تميز نمودن ظرف را با مشكل مواجه مي سازد. به لطف فرآيند الكترو پويش تمامي سطوح تيغه بسيار صاف وصيقلي شده اند ، بنابراين مي توانيد به كمك يك اسفنج يا برس ، تفاله ها را به راحتي و آساني از ظرف جدا نموده و دور بريزيد

ابعاد 210*210*395 میلی متر
وزن 3.2 کیلوگرم
عملکرد تک کاره
جنس بدنه آلومینیوم
مخزن آبميوه دارد
ظرفيت مخزن 0.8 لیتر
مخزن تفاله دارد
توضيحات مخزن تفاله 1.2 لیتر
جنس تیغه استیل ضد زنگ
دهانه ورودی میوه 75 میلی متر
توان 700 وات
مخلوط کن ندارد
آسیاب ندارد
تنظيمات سرعت ندارد
قفل ایمنی دارد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند