تصویر آرام پز کنوود مدل CP 657

آرام پز کنوود مدل CP 657

آرام پز کنوود CP-657 بدنه استیل چراغ نمایشگر نئون روشن بودن دستگاه و تنظم ترموستات دکمه تنظیم دما ( Low , High , Auto , Off )

تولید کننده: Kenwood
وضعیت کالا: اتمام موجودی
کد کالا: 3107
(اختیاری)
۴,۳۱۹,۷۰۰ تومان


آرام پز 6.5 لیتری کنوود Kenwood مدل CP657
اگر برای پخت غذا در طول روز وقت کافی ندارید می توانید با استفاده از یک دستگاه آرام پز مواد غذایی را در دستگاه ریخته و طبق دستور العمل پس از 8 تا 10 ساعت آماده خواهد شد.مثلا اگر شما می خواهید غذایی ساعت 6 عصر آماده شود می توانید مواد غذایی را ساعت 8تا 10 صبح در دستگاه ریخته و آنرا روشن کنید.
درپوش شفاف این مدل امکان دیدن داخل محفظه پخت را در حین آشپری برای شما فراهم می کند .

آرام پز کنوود مدل CP657 دارای سه عملکرد Low و High و Auto می باشد . عملکرد اتوماتیک دستگاه آرام پز را برای پخت در طول روز تنظیم کرده و غذا را 8 الی 10 ساعت بعد برای سرو آماذه می کند .
بنا به سلیقه و نیاز می تواند هرکدام از انواع پخت آرام ( Low ) و سریع ( High ) و یا اتوماتیک را انتخاب نمایید .
بدنه ی اصلی ( بخش خارجی ) از جنس استیل ضد زنگ می باشد که تمیز کردن آن را راحت تر می کند ، جنس سرامیک ظرف پخت این مدل ، امکان سرو غذا را در همان ظرف برای شما فراهم می کند. حجم بالای محفظه ی پخت امکان پخت انواع سوپ ها و خوراک ها را فراهم می کند .
یکی از برترین ویژگی استفاده از آرام پز ، حفظ طعم ، ارزش غذایی و رطوبت غذا نسبت به استفاده از حالت آرام پز موجود در بعضی از پلوپز ها می باشد.

ظرفیت 6.5لتیر
جنس بدنه استیل ضد زنگ
توان 320 وات
ولتاژ 240-220 ولت-60/50 هرتز
سایر مشخصات دارای چراغ نمایشگرنئون روشن بودن دستگاه وتنظم ترموستات / درپوش شیشه ای مقاوم در برابر گرما / دکمه تنظیم دما ( Low , High , Auto , Off ) / محفظه پخت از جنس سرامیک / دارای دسته های با روکش سرد / عملکرد گرم نگهدار
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند