آسیاب قهوه سنکور مدل SCG 3550SS

آسیاب قهوه سنکور مدل SCG 3550SS SENCOR SCG 3550SS Coffee Grinder

آسیاب اتوماتیک با تنظیم میزان ظرافت قهوه آسیاب شده و تعداد فنجان, طراحی جمع و جور ایده آل برای استفاده در میز آشپزخانه, عمر طولانی و نگهداری آسان و همچنین قوام قهوه آسیاب شده به لطف محفظه استیل و تیغه تیتانیومی, مجهز به حالت ایمن, محفظه مناسب برای حداکثر 60 گرم دانه قهوه که برای دم کردن حداکثر 12 فنجان قهوه کافی است., مناسب برای آسیاب کردن دانه های قهوه ، مغزها ، گیاهان و ادویه جات

تولید کننده: sencor
(اختیاری)
(اختیاری)
تماس بگیرید

سنکور یک کمپانی ژاپنی است که در سال ۱۹۷۰ تأسیس شد و خط تولیدهایش را راه اندازی و شروع بکار کرد . سنکور با گذشت چند سال به واسطه ی تقاضای بسیار زیاد بازار ، تصمیم گرفت خط تولید های خودش را به کشور جمهوری چک انتقال دهد. بعدها کلا به این کشور مهاجرت کرد. این تصمیم باعث شد که سنکور بتواند سهمی از محصولات خانگی بازار اروپا را به خودش اختصاص دهد. سنکور از همان ابتدا تا کنون تمرکزش روی کیفیت تولید محصولات بوده است. محصولات خانگی سنکور از دوام بسیار بالایی برخوردارهستند. این مورد باعث شده است که این کمپانی ، محصولاتش را با ضمانت طولانی مدت به بازار عرضه کند .

آسیاب قهوه سنکور مدل SCG3550SS مجهز به سیستم ایمنی بوده و هنگام فشار دادن دکمه روشن کردن دستگاه، تا زمانی که درپوش آن محکم و به درستی گذاشته نشده باشد، روشن نخواهد شد. ظرفیت این دستگاه حداکثر 60 گرم است که برای دم کردن حداکثر 12 فنجان قهوه کافی است. قابلیت تنظیم میزان ظرافت پودر قهوه به کاربر این امکان را داده تا میزان ریز و درشتی قهوه را به راحتی تنظیم کند.

گرچه قهوه به هر شکلی دوست داشتنی و مورد استقبال بخش زیادی از جامعه است، اما آسیاب دانه های قهوه و دم کردن پودر قهوه ی تازه آسیاب شده، طعم و عطر قهوه و لذت نوشیدن آن را به حداکثر می رساند. دستگاه آسیاب قهوه سنکور مدل SCG 3550SS، محصولی بسیار عالی با طراحی زیبا و جمع و جور و بدنه تمام استیل است. درپوش این محصول از جنس پلاستیک شفاف است که می‌توان میزان خرد شدن دانه های قهوه را مشاهده نمود.

ظرفيت مخزن 60 گرم
جنس بدنه پلاستیک
جنس کاسه استیل ضد زنگ
جنس تیغه استیل ضدزنگ با روکش تیتانیوم
قابلیت تنظیم سرعت ندارد
قفل ایمنی دارد
پایه ضد لغزش دارد
عملکرد لحظه‌اي (Pulse) ندارد
تعداد پره‌ها 2 عدد
طول سيم 65 سانتی متر
محفظه جمع‌آوري سيم دارد
سایر مشخصات قابلیت خرد کردن قهوه دارد (قابلیت تنظیم میزان خرد کردن قهوه در سه حالت درشت، متوسط و ریز است.)
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند