تصویر اتوی فیلیپس مدل GC4532

اتوی فیلیپس مدل GC4532 Philips GC4532/26 Azur Steam Iron

تولید کننده: Philips
کد کالا: IAFT4500
(اختیاری)
(اختیاری)
۲,۹۳۳,۵۰۰ تومان

اتو بخار فیلیپس مدل GC4532 از سری Azur این شرکت است که در کنار توان مصرفی بسیار بالا، از قابلیت‌های ویژه‌ای هم بهره می‌برد. این اتوبخار که وزن‌اش به 1.5 کیلوگرم رسیده و از جنس کف استیم گلاید ساخته‌شده؛ با گنجایش مخزن 350 میلی‌لیتر به همراه توان مصرفی 2400 وات تولیدشده است.

 نمایندگی فیلیپس از دیگر مشخصات کلی GC4532 می‌توان به امکان تنظیم حرارت بر اساس البسه، تنظیم میزان بخاردهی، سیستم قطع خودکار، اسپری آب، سیستم ضدچکه، بخاردهی عمودی و سیستم ضد رسوب اشاره کرد. لازم به ذکر است که طول کابل این محصول به 2.5 متر می‌رسد.

اتو فیلیپس  مدل GC4532 از بهترین و با کیفیت ترین محصولات این برند است، که برای انواع پارچه و لباس مناسب است. این اتو با قابلیت های بالایی طراحی شده و با منافذی که در کف وجود دارد چین و چروکهای عمیق را با خروجی بخار پیوسته حداکثر 45 گرم در دقیقه و میزان بخاردهی لحظه ای 180 گرم به صورت یکنواخت از بین برده و بخاطر جنس فوق العاده کفی (Stim glide plus) آن به راحتی روی انواع پارچه سر خورده و نمی چسبد. اتو GC4532 که ظرفیت مخزن آب 300 میلی لیتر  و امکان استفاده مداوم از بخار و آب را میدهد، و همچنین دارای سیستم ضد رسوب و مجهز به مخزن رسوب گیری میباشد و از قابلیت ضد چکه برخوردار است. از دیگر ویژگی های دستگاه کارکرد ایمن و بدون سوختگی انواع پارچه و البسه است

توان مصرفی 2400 وات
نوع صفحه سرامیک
تکنولوژی صفحه Steam Glide
بخاردهی پیوسته 45 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای 180 گرم در دقیقه
مخزن رسوب دارد
سیستم ضد رسوب دارد
سیستم ضدچکه دارد
اسپری آب دارد
بخاردهی عمودی دارد
حجم مخزن آب 300 میلی لیتر
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند