اتو بخار براون مدل BRAUN TS 535 TPA

اتو بخار براون مدل BRAUN TS 535 TPA Braun TS535 Steam Iron

اتوبخار براون (Braun) مدل TS-535، یک محصول با طراحی بسیار ساده، قیمت مقرون به صرفه، گنجایش مخزن بالا و قابلیت های بسیار ویژه است. این اتوبخار با جنس کف Eloxal، گنجایش مخزن 300 میلی لیتر به همراه قابلیت تنظیم حرارت بر اساس البسه ساخته شده است.

(اختیاری)
(اختیاری)
۳,۳۹۱,۲۰۰ تومان

براون یک شرکت بزرگ آلمانی است که از سال 1967 میلادی آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه های مختلفی از جمله ساخت لوازم بهداشتی، آرایشی زیبایی، اصلاح مو، لوازم برقی خانگی و غیره فعالیت های گسترده ای را دارد. همچنین کیفیت ساخت محصولات این شرکت، در سراسر جهان تضمین شده است.

مشخصات محصول

اتوبخار براون (Braun) مدل TS-535، یک محصول با طراحی بسیار ساده، قیمت مقرون به صرفه، گنجایش مخزن بالا و قابلیت های بسیار ویژه است. این اتوبخار با جنس کف Eloxal، گنجایش مخزن 300 میلی لیتر به همراه قابلیت تنظیم حرارت بر اساس البسه ساخته شده است. از دیگر مشخصات این محصول می توان به قابلیت تنظیم میزان بخار دهی، فن آوری قطع کن خودکار، مخزن آب، قابلیت اسپری آب، سیستم ضد چکه و سیستم ضد رسوب اشاره کرد. همچنین توان مصرفی این محصول به 2000 وات می رسد. لازم به ذکر است که این اتوبخار به قابلیت های دسته باز و ارگونومیک، قابل استفاده با آب لوله کشی، سیستم خاموشی خودکار بوده، کفه دوم مخصوص لباسهای خاص و رنگ بدنه ی آن خاکستری  و سفید است. 

نوع اتو بخار
محدوده توان مصرفی 1500 تا 2000 وات
توان مصرفی 2000 وات
فشار بخار 150 بار
بخاردهی لحظه ای 30 گرم در دقیقه
بخاردهی پیوسته 30 گرم در دقیقه
طول کابل برق 2 متر
حجم مخزن آب 300 میلی لیتر
بخاردهی عمودی دارد
سیستم ضدچکه دارد
سیستم ضد رسوب دارد
اسپری آب دارد
مخزن آب دارد
تنظیم میزان بخاردهی دارد
سيستم قطع خودکار دارد
جنس کف الوکسل
اقلام همراه لیوان آب
ابعاد 200*100*280 میلی‌متر
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند