تصویر اتو بخار تفال مدل FV 6830

اتو بخار تفال مدل FV 6830 Tefal FV 6830 Steam Iron

نوع اتو :اتو *بخارتوان مصرفی :2500 وات *گنجایش مخزن آب :270 میلی لیتر *جنس کفه :سرامیک *اسپری آب :دارد

تولید کننده: Tefal
(اختیاری)
(اختیاری)
۲,۴۲۲,۶۰۰ تومان

نقد و بررسی تخصصی اتو بخار تفال مدل FV 6830

اتو بخار تفال مدل FV 6830 دارای طراحی مناسب، خوش دست، کیفیت ساخت مطلوب می باشد که با قدرت 2500 وات و بخاردهی مداوم از ۰ تا ۵۰ گرم بر دقیقه و بخار انبوه (لحظه ای) ۲۵۰ گرمی از محصولات با کیفیت شرکت تفال می باشد.این محصول دارای کفی بسیار با کیفیت از جنس داریلیوم ایرگلاید و با قابلیت تمیز شدن خودکار نیز می باشد. دارا بودن اسپری آب بر روی اتو بخار تفال مدل FV 6830، کار اتو کردن را راحت تر و با کیفیت بهتر می کند.اگر قصد دارید لباس های آویزان شده یا پرده را اتو کنید ،اتو بخار تفال مدل FV 6830 با فشار خروجی بخار به میزان ۲۵۰ گرم بر دقیقه در حالت بخار انبوه به راحتی لباس یا پرده را اتو می کند.

توان بالا

اتو بخار تفال مدل FV 6830با توان 2500 وات، دارای طراحی مناسب، خوش دست، کیفیت ساخت مطلوب می باشد و 50 گرم بخار در دقیقه و 250 گرم بخار انبوه، تولید می کند. با وجود سیستم بخاردهی خودکار، با انتخاب نوع پارچه، دما و بخار بصورت خودکار متناسب با جنس پارچه تنظیم می شود.

دارای کفه مقاوم

این اتو بخار تفال دارای کفی بسیار با کیفیت از جنس داریلیوم ایرگلاید و با قابلیت تمیز شدن خودکار می باشد. کیفیت بسیار عالی این کفی باعث می شود که اتو بر روی پارچه به راحتی حرکت کند و نتیجه ی بسیار عالی ای در اتو کردن داشته باشد.

بخاردهی عمودی

این اتوی فوق العاده قابلیت اتو کشی پرده که به صورت عمودی قرار دارد را نیز دارد و با بخار قوی خود آن را کاملا صاف میکند.

مجهز به سیستم تمیز کننده ی خودکار

این دستگاه دارای سیستم تمیز کننده‌ی خودکار می باشد. پس از چند بار اتو کردن با این اتوی تفال، رسوبات داخل مخزن رسوب اتو را خالی و تمیز کنید. جهت تمیز کردن باید مخزن رسوب را از پشت دستگاه جدا کنید. مخزن رسوب را تمیز نمائید و سپس آنرا در جای خود قرار دهید.

گنجایش مخزن: 270 میلی لیتر

این دستگاه دارای مخزن آب با گنجایش 270 میلی لیتر می باشد، که برای این اتو بخار مناسب است و به راحتی قابل پر شدن می باشد.

تنظیم دما روی بدنه اتو

تنظیم دمای این اتو بخار تفال به وسیله ی ولوم زیر دسته ی این اتو می باشد. بنا به نوع پارچه ای که اتو می کنید و نیازی که تشخیص می دهید باید اتو را تنظیم کنید.

سیستم ضد چکه

با وجود سیستم ضد چکه، حتی در دمای پایین نیز، قطرات بخار آب بر روی لباس چکه نخواهد کرد.

سیستم خاموش کننده خودکار

یکی دیگر از مزیت های این اتو سیستم خاموش کن خودکار آن است. به این صورت که اگر شما اتو را رها کرده و به کار دیگری مشغول شوید اتو به صورت خودکار خاموش می شود.

 

 

وزن 1.8 کیلوگرم
نوع اتو بخار
توان 2500 وات
قابليت تنظيم حرارت دارد
بخاردهی پیوسته 50 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای 230 گرم
قابليت تنظيم ميزان بخار دارد
بخاردهی عمودی دارد
اسپری آب دارد
سيستم خاموشي خودکار دارد
سیستم ضدچکه دارد
گنجایش گنجایش مخزن آب 270 میلی لیتر
مدت زمان گرمایش 2 دقیقه
جنس کف دوریلیوم
طول کابل برق 2 متر
سایر مشخصات -بخاردهی در نوک اتو -دارای 95 حفره خروجی بخار بر روی کف اتو -دارای سیستم صرفه جوئی در مصرف انرژی -دارای قابلیت Self Clean -دارای قابلیت تنظیم بخار خودکار -دارای کفی بسیار با کیفیت سرامیک -سیستم خاموش کننده خودکار -طول کابل 2 متر با قابلیت محافظت در برابر شکستگی سیم -قدرت بخار اتو : خروجی بخار مداوم 0 تا 50 گرم بر دقیقه، بخار انبوه (توربو) 250 گرم -گنجایش مخزن: 270 میلی لیتر
سیستم ضد رسوب دارد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند