اسپرسوساز دلونگی مدل DELONGHI ECP 31.21

اسپرسوساز دلونگی مدل ECP 31.21 DELONGHI ECP 31.21

اسپرسو ساز دلونگی مدل ECp 31.21 می تواند با ایجاد 15 بار فشار، آن را به اندازه کافی قدرتمند نماید تا یک اسپرسوی معتبر ایتالیایی را تولید کند. بطوریکه این ویژگی برای علاقه مندان به اسپرسو بسیار ایده آل می باشد. قهوه سازهای De'Longhi امکانات فوق العاده ای را با سبکی ترکیب می کنند و لمس باریستا را مستقیماً به زندگی روزمره شما می آورد. این دستگاه دارای مخزن آب قابل جابجایی 1.1 لیتری است که به راحتی می توان از آن بهره برد

تولید کننده: delonghi
(اختیاری)
(اختیاری)
۸,۱۴۴,۹۰۰ تومان

اسپرسو ساز دلونگی مدل ECp 31.21 می تواند با ایجاد 15 بار فشار، آن را به اندازه کافی قدرتمند نماید تا یک اسپرسوی معتبر ایتالیایی را تولید کند. بطوریکه این ویژگی برای علاقه مندان به اسپرسو بسیار ایده آل می باشد. قهوه سازهای De'Longhi امکانات فوق العاده ای را با سبکی ترکیب می کنند و لمس باریستا را مستقیماً به زندگی روزمره شما می آورد. این دستگاه دارای مخزن آب قابل جابجایی 1.1 لیتری است که به راحتی می توان از آن بهره برد. دلونگی آن را به یک پنل برای انتخاب اسپرسو و کاپوچینو مجهز کرده تا دسترسی آسان و بدون دردسر به قهوه مورد علاقه را فراهم نماید. بر روی آن دکمه تنظیم کننده انتشار بخار وجود دارد که هنگام تهیه کاپوچینو، به شما کمک می کند تا نوشیدنی خود را به بهترین شکل ممکن دم کنید.

 این اسپرسوساز با کیفیت و تکنولوژی هایی که دارد به یکی از بهترین اسپرسوسازهای عرضه شده در بازار تبدیل شده است. این اسپرسوساز 4 کیلوگرمی ، با وزن کم و توان 1100 واتی که دارد ، به یکی از بهترین محصولات در بازار تبدیل شده است. فناوری یکی از موارد مهمی است که در ساخت هر وسیله ای از اهمیت بالایی برخوردار است. این اسپرسوساز بی نظیر دارای تکنولوژی های پیشرفته ای است که اگر بخواهیم به آن اشاره کنیم ، سیستم عامل خاموش کردن خودکار ، سوئیچ روشن/خاموش ، سیستم کاپوچینوساز و ... می باشد ، که هر کدام به نوبه خود در بهتر کردن ECP 31.21 نقش دارند. طراحی بی نظیر این اسپرسوساز یکی دیگر از مزیت های آن است. این اسپرسوساز مشکی به گونه ای طراحی شده است که در هر کجای منزل شما قرار بگیرد ، رنگ و روی تازه ای به آنجا شما خواهد داد. همچنین شما می توانید به طور همزمان ، 2 فنجان اسپرسو را از اسپرسوساز خود دریافت کنید. کیفیت جنس این محصول در جنس بدنه آن کاملا مشخص است و با جنس خوبی که دارد ، یک رقیب سنگین برای دستگاه های دیگر محصوب می شود و تا سال های طولانی شما را از خرید هر محصول دیگر بی نیاز نگه می دارد. اسپرسوساز دلونگی مدل Delonghi ECP 31.21 یکی از با کیفیت ترین و زیباترین اسپرسوسازهای تولید شده می باشد و می تواند دل هر خریداری را به خود جذب کند. فروشگاه کالاکده با مشاوران و کارشناسانی که دارد ، می کوشد بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به شما عزیزان معرفی کند. برای اطلاعات بیشتر و یا خرید این محصول با مشاوران ما در فروشگاه کالاکده تماس حاصل فرمایید.

ابعاد 18.5×30.5×30.5 سانتی متر
وزن 4 کیلو گرم
توان مصرفی 1100 وات
سيستم خاموشي خودکار دارد
حداکثر ارتفاع مجاز ليوان 9 سانتی متر
فشار بخار 15 بار
جنس بدنه پلاستیک فشرده
ظرفيت مخزن 1.1 لیتری
طول سيم 130 سانتی متری
قابليت توليد کف شير دارد
سيستم کاپوچينو ساز دارد
قابليت استفاده از قهوه پودر و قهوه کیسه ای
حالت آماده به کار دارد
فيلتر آب ندارد
نشان گر سطح آب دارد
تنظيم ميزان غلظت قهوه دارد
تمپر قهوه دارد
نازل بخار دارد
آسياب قهوه ندارد
مخزن شير ندارد
تعداد نازل قهوه دو عدد
امکان تنظيم فاصله ليوان و نازل دارد
سيستم گرم کردن فنجان ندارد
سيني چکه گير دارد
سيستم شستشوي خودکار ندارد
ولتاژ 220 -240ولت
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند