اسپرسوساز دلونگی مدل EC9665.M

اسپرسوساز دلونگی مدل EC9665.M EC9665.M La Specialista Maestro

اسپرسوساز دلونگی مدل DELONGHI EC9665.M هیولایی همه‌کاره از این برند معتبر در صنعت تولید انواع اسپرسوساز بوده که قادر است فرایندهایی متنوع را در قالب یک پکیج بی‌نظیر به علاقمندان به تهیه انواع نوشیدنی پرطرفدار قهوه ارائه دهد. از ابتدایی‌ترین مراحل تهیه یک نوشیدنی یعنی آسیاب کردن دانه‌های قهوه تا تهیه انواع نوشیدنی‌های قهوه و یا مشتقات شیر و قهوه از طریق این دستگاه با بالاترین کیفیت ممکن قابل انجام خواهد بود. یک سمفونی بی‌نظیر از طعم و کیفیت را رهبری کنید؛ دمای هر نوشیدنی را تنظیم کنید، دوز میزان آسیاب قهوه خود را تعیین کنید و به صورت دستی اقدام به تهیه مرغوب‌ترین فوم شیر موردنظر خود کنید.

تولید کننده: delonghi
(اختیاری)
(اختیاری)
۸۹,۶۴۴,۱۰۰ تومان

اسپرسوساز دلونگی مدل DELONGHI EC9665.M

اسپرسوساز دلونگی مدل DELONGHI EC9665.M هیولایی همه‌کاره از این برند معتبر در صنعت تولید انواع اسپرسوساز بوده که قادر است فرایندهایی متنوع را در قالب یک پکیج بی‌نظیر به علاقمندان به تهیه انواع نوشیدنی پرطرفدار قهوه ارائه دهد. از ابتدایی‌ترین مراحل تهیه یک نوشیدنی یعنی آسیاب کردن دانه‌های قهوه تا تهیه انواع نوشیدنی‌های قهوه و یا مشتقات شیر و قهوه از طریق این دستگاه با بالاترین کیفیت ممکن قابل انجام خواهد بود. یک سمفونی بی‌نظیر از طعم و کیفیت را رهبری کنید؛ دمای هر نوشیدنی را تنظیم کنید، دوز میزان آسیاب قهوه خود را تعیین کنید و به صورت دستی اقدام به تهیه مرغوب‌ترین فوم شیر موردنظر خود کنید. سنسور تعبیه شده در آسیاب اسپرسوساز دلونگی مدل EC9665.M موجب ایجاد بافتی یکنواخت و ثابت درون دانه‌های قهوه شده و در نهایت پودری مطلوب میل را در اختیار شما قرار می‌دهد. تنظیمات میزان آسیاب دانه‌های قهوه در 8 سطح متنوع قابل کنترل است. همچنین وجود قابلیت تمپر هوشمند موسوم به Smart Tamping Station این اطمینان را ایجاد می‌کند که پودر قهوه به‌طور کامل و به‌درستی فشرده شده است. امکان کنترل دمای مداوم در حین انجام فرایند دم کشی قهوه، فرایند استخراج نوشیدنی را بهینه خواهد کرد. 6 برنامه پیش فرض جهت تهیه نوشیدنی‌های متنوع از طریق فشردن کنترلرهای دکمه‌ای تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه، شما را یاری می‌کند تا نوشیدنی موردنظر را تنها در چند دقیقه تهیه کنید. همچنین می‌توانید انتخاب کنید تا فرایند تهیه فوم شیر را به چه صورتی به انجام برسانید؛ به روش دستی و یا روش تمام اتوماتیک. وجود دو سیستم گرمایشی مستقل اعم از سیستم گرمایشی ترموبلاک برای دم کشیدن قهوه و سیستم گرمایش اختصاصی برای تهیه کف شیر و همچنین توان 1450 واتی از اسپرسوساز دلونگی مدل EC9665.M یک قول همه‌کاره ساخته است. همچنین امکان اعمال فشار بخار 19 باری در کنار توان مذکور موجب شده تهیه نوشیدنی و انجام عملکرد دستگاه با قدرت بالا و در اسرع زمان به انجام برسد. سیستم انحصاری LatteCrema نوشیدنی‌های شما را با کف شیر غلیظ و خامه‌ای با ماندگاری طولانی در دمای مناسب تهیه کرده تا دلچسب‌ترین نتایج ممکن را در اختیار شما قرار دهد. پنل کاربری این دستگاه شامل دکمه‌های روشن/حالت آماده به کار(Standby)، مقدار قهوه، دکمه X2 برای استفاده از 2 فیلتر قهوه، دمای قهوه، دکمه Rinse، دکمه OK برای تایید عملکرد، آب گرم، رسوب زدایی، دکمه My برای ایجاد برنامه نوشیدنی دلخواه و دکمه انتخاب نوع نوشیدنی شامل اسپرسو، آمریکانو، قهوه، کاپوچینو، فلت وایت و لاته است. همچنین این اسپرسوساز پر امکانات دارای نشانگرهایی در جهت مطلع کردن شما از طیف بالایی از عملکردهای موردنظر از جمله نشانگر نوع نوشیدنی، نشانگر نظافت Milk Clean، نشانگر حالت ذخیره انرژی، خالی بودن مخزن آب، خالی بودن مخزن قهوه، هشدار دستگاه و  نشانگر دمای قهوه نیز است. وجود ظرف شیر ایده‌آل احتیاج شما به مخزنی دیگر برای تهیه فوم شیر را مرتفع کرده است.

همچنین برخورداری این اسپرسوساز دلونگی مدل EC9665.M از پرتافیلتری حرفه‌ای موجب شده طعم و عطر اصلی و واقعی نوشیدنی حفظ شود. طراحی فوق‌العاده دستگاه با بهره‌گیری از متریال استیل ضدزنگ علاوه بر دارا بودن استحکام، جلوه بصری ویژه‌ای را به آن بخشیده است. تا جایی که این مدل از اسپرسوساز توانسته جایزه بهترین طراحی را از جشنواره استرالیایی Good Design Award در سال 2021 کسب کند. امکاناتی نظیر برخورداری از صفحه گرم نگهدارنده فنجان، قلاف تهیه قهوه با دو نازل با امکان تهیه 2 فنجان نوشیدنی، سیستم ایمنی با خاموش کردن خودکار دستگاه پس از مدت معین و وجود نوار آزمایش برای سختی آب در اقلام جانبی دستگاه، از دیگر امکانات اسپرسوساز دلونگی مدل DELONGHI EC9665.M به‌حساب می‌آیند.

نوع اسپرسوساز نیمه صنعتی
توان مصرفی 1450 وات
فشار بخار 19 بار
تعداد نازل قهوه 2 عدد
قابليت تنظيم ميزان بخار دارد
نازل بخار دارد
مخزن شير دارد
سيستم کاپوچينو ساز دارد
قابليت توليد کف شير دارد
حجم مخزن آب 2.5 لیتر
سيني چکه گير دارد
آسياب قهوه دارد
نشان گر سطح آب دارد
خاموش شدن خودکار دارد
صفحه نمايشگر دارد
جنس بدنه استیل ضد زنگ
اقلام همراه ابزار نظافت دستگاه
ظرف شیر
نوار آزمایش برای سختی آب
یک عدد پرتافیلتر
یک عدد سبد پرتافیلتر تک شات
یک عدد سبد پرتافیلتر دو شات
قابليت استفاده از قهوه
نوشيدني‌هاي قابل تهيه اسپرسو – آمریکانو – قهوه – کاپوچینو – فلت وایت – لاته – آب داغ – کف شیر
تکنولوژی سيستم لاته كرما ( LatteCrema) دلونگی
قابلیت تمپر هوشمند پس از آسیاب کردن قهوه با فشار دادن اهرم مخصوص
سيستم گرم کردن فنجان دارد
سيستم گرم کردن فنجان 16 کیلوگرم
ارتفاع 450 میلیمتر
نوع کنترل دکمه ای و چرخشی
سایر مشخصات نوع فیلتر : 1 فیلتر برای یک یا دو فنجان _ 2 فیلتر برای یک یا دو فنجان
سیستم دم آوری :سیستم Thermoblock: سیستم گرمایش بلوک حرارتی
سیستم گرمایش دوگانه
تعداد محفظه قهوه 2 عدد
قابلیت جداشدن مخزن آب
مخزن پودر قهوه
جنس مخزن قهوه :پلاستیک
قابلیت تنظیم ارتفاع خروجی
ارتفاع خروجی قهوه :14 سانتیمتر
کنترل عطر قهوه
تنظیم دمای هر نوشیدنی :5 سطح قهوه
کاهش زمان داغ کردن: آماده شدن فنجان نوشیدنی در یک چشم بهم زدن
قابلیت آسیاب کردن قهوه
تنظیم اندازه آسیاب
تعداد درجات آسیاب :8 درجه
سیستم نظافتقابلیت رسوب زدایی، تمیزکنندگی و شستشو
برنامه اتوماتیک تمیزی و رسوب زدایی
سیستم ایمنی :خاموش شدن خودکار بعد از 9 دقیقه، یا بعد از 1.5 ساعت و یا بعد از 3 ساعت
هشدار صوتی
هشدار خالی بودن مخزن آب
هشدار خالی بودن مخزن قهوه
دسترسی آسان به تنظیمات کاربری
کلید روشن / خاموش
صفحه کنترلدکمه روشن / حالت آماده به کار (Standby) – مقدار قهوه – دکمه X2 برای استفاده از 2 فیلتر قهوه – دمای قهوه – دکمه Rinse – دکمه OK برای تایید عملکرد – آب گرم – رسوب زدایی – دکمه My برای ایجاد برنامه نوشیدنی دلخواه – دکمه انتخاب نوع نوشیدنی (اسپرسو – آمریکانو – قهوه – کاپوچینو – فلت وایت – لاته)
نشانگرهای صفحه کنترلنوع نوشیدنی – نشانگر نظافت Milk Clean – نشانگر حالت ذخیره انرژی – خالی بودن مخزن آب – خالی بودن مخزن قهوه – هشدار دستگاه – نشانگر دمای قهو
نشانگر روشن بودن دستگاه
2 حالت کف شیر: خودکار و دستی
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند