تصویر اسپرسوساز دلونگی مدل Perfecta Evo ESAM 420.80TB

اسپرسوساز دلونگی مدل Perfecta Evo ESAM 420.80TB Delonghi Perfecta Evo ESAM 420.80TB

اسپرسو ساز دلونگی مدل Perfecta Evo ESAM 420.80TB یکی از محصولات کمپانی دلونگی بوده که کیفیت و البته طراحی شیک را در اولویت خود قرار داده است. این اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دستگاهی مناسب و حرفه‌ای برای تهیه نوشیدنی‌های متنوع بوده که می‌توانید چون یک باریستا نوشیدنی‌ها را تدارک ببینید.

تولید کننده: delonghi
(اختیاری)
(اختیاری)
۸۲,۴۷۲,۶۰۰ تومان

این اسپرسوساز دارای قدرتی بالا بوده که همین موجب می‌شود در کمترین زمان اسپرسو و دیگر نوشیدنی‌ها را برای شما آماده کند. دلونگی توانی که برای این دستگاه لحاظ کرده 1350 وات و فشار بخار 15 بار است. این دستگاه مجهز به آسیاب بوده که دانه‌های قهوه را قبل از تهیه نوشیدنی آسیاب کرده که کیفیت قهوه شما را بالا برده و موجب می‌شود نوشیدنی با عطر و طعم و تازه را میل نمایید.

سیستم خاموش شدن خودکار از روشن ماندن طولانی مدت دستگاه جلوگیری کرده و ایمنی آن را به دنبال دارد. مخزن این اسپرسوساز 2 لیتر بوده که می‌توانید با کمک این مقدار آب 12 تا 15 فنجان نوشیدنی را تهیه کنید.

طراحی منحصر به فرد

دلونگی در تمام سال‌های فعالیتش تلاش کرده که محصولاتی را عرضه نماید از نظر طراحی یکی از زیباترین‌ها باشد که اسپرسوساز پرفکت اوا ایکام 420.80TB نیز از این قائده مستثنی نبوده و با طراحی منحصر به فردی که دارد فضای کافی‌بار شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

این اسپرسوساز دارای صفحه نمایشگر لمسی بوده که تمامی تنظیمات را می‌توانید به راحتی یک لمس اعمال کنید. این دستگاه مجهز به 2 خروجی قهوه بوده که می‌توانید به صورت همزمان 2 فنجان نوشیدنی را آماده کنید. مخزن شیر در سمت راست قرار داشته و ظرفیتی 500 میلی‌لیتر دارد. سینی چکه‌گیر این دستگاه از جنس استیل بوده که می‌توانید آن را از جایگاه خود خارج کرده و تمیز نمایید.

ویژگی‌های اسپرسوساز دلونگی پرفکت ایوا ESAM 420.80TB

اسپرسو ساز دلونگی ESAM 420.80TB یک دستگاه حرفه‌ای و اتوماتیک بوده که امکان تهیه نوشیدنی‌های متنوع را برای شما فراهم می‌کند. این دستگاه مجهز به سیستم خاموش شدن خودکار بوده که از روشن ماندن طولانی مدت آن جلوگیری کرده و دقایقی پس از آخرین دم کردن قهوه آن را به صورت اتوماتیک خاموش کرده که موجب صرفه‌جویی در مصرف برق و همچنین ایمنی دستگاه می‌شود.

این اسپرسوساز همچنین با دارا بودن تمیز کردن خودکار قسمت مربوط به نازل بخار و شیر را با فشار بخار به بهترین شکل تمیز می‌کند. میزان توانی که دلونگی برای این اسپرسو ساز تعریف کرده است 1350 وات و فشار بخار 15 بار بوده که موجب می‌شود دستگاه در سریع‌ترین زمان ممکن نوشیدنی مورد نظر شما را آماده نماید. اسپرسو ساز قابلیت تهیه نوشیدنی‌های متنوعی را داشته که دستگاهی مناسب برای دوستداران نوشیدنی‌های ایتالیایی است.

این اسپرسوساز دلونگی مجهز به آسیاب بوده که قطعاتی کاملا سرامیکی داشته و دانه‌های قهوه را به 13 حالت مختلف برای نوشیدنی‌های مختلف می‌توانید آسیاب نمایید. مخزن آب 2 لیتری که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که با این مقدار آب می‌توانید 12 تا 15 فنجان نوشیدنی مختلف را تهیه کنید.

اما قسمت بی‌نظیر این مخزن وجود فیلتر قابل تعویض بوده که آب را قبل از تهیه نوشیدنی تصفیه کرده و ناخالصی‌ها را کامل از آب جدا کرده که موجب می‌شود نوشیدنی هر چه باکیفیت‌تری را تهیه و نوش جان کنید که سلامت شما را نیز تضمین می‌کند.

ابعاد 35x 50 x 58 سانتی‌متر
وزن 11.5 کیلوگرم
فشار بخار 15 بار
جنس بدنه استیل و پلاستیک
حجم مخزن آب 2 لیتر
توان مصرفی 1350 وات
سيستم گرم کردن فنجان دارد
سيني چکه گير دارد
آسیاب تنظیم آسیاب در 13 حالت
ظرفيت مخزن 250 گرم
مخزن شير 500 گرم
تنظيم ميزان غلظت قهوه دارد
تنظیم میزان بخاردهی اتوماتیک
قابليت توليد کف شير دارد
قابليت استفاده از دانه قهوه، پودر قهوه
نازل بخار دارد
آسياب قهوه دارد
تعداد نازل قهوه 2 عدد
سایر مشخصات عملکرد تمیز کردن خودکار
سیستم گرم کردن فنجان
سیستم خاموشی خودکار
امکان استفاده از قهوه از قبل آسیاب شده
نوشيدني‌هاي قابل تهيه آب جوش , اسپرسو , کافه لاته , کاپوچینو , ماکیاتو , ریسترتو , لانگو , شیر گرم , فلت وایت
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند