تصویر اسپرسوساز دلونگی مدل PrimaDonna ECAM 610.75

اسپرسوساز دلونگی مدل PrimaDonna ECAM 610.75 Delonghi PrimaDonna ECAM 610.75

اسپرسوساز دلونگی پریما دونا ECAM 610.75 یکی از محصولات شیک و البته مدرن این کمپانی بوده که با دارا بودن امکانات و قابلیت‌های متعدد امکان تهیه نوشیدنی‌های مختلف ایتالیایی و کافئین‌دار را به راحتی و در زمانی کوتاه برای شما فراهم می‌نماید.

تولید کننده: delonghi
(اختیاری)
(اختیاری)
۱۴۲,۱۴۹,۹۰۰ تومان

این اسپرسوساز مجهز به مخزن 2.2 لیتری آب بوده که با استفاده از این ظرفیت می‌توانید نزدیک به 20 فنجان قهوه و اسپرسو را تهیه کنید. از نقاط قوت این مخزن وجود یک فیلتر بوده که آب را تا حد زیادی تصفیه کرده و آن را عاری از هرگونه ناخالصی می‌نماید.

این اسپرسوساز یک دستگاه کاملا حرفه‌ای و اتوماتیک بوده و امکان تهیه نوشیدنی‌های متنوع را برای شما مهیا کرده که با وجود این دستگاه یک باریستای حرفه‌ای شده و آشپزخانه شما یک کافی‌شاب خانگی کامل خواهد شد. توانی که دلونگی برای اسپرسوساز 610.75 تعریف کرده است 1450 وات و فشار بخار 19 بار بوده که موجب می‌شود نوشیدنی‌های شما در سریع‌ترین زمان ممکن آماده شوند.

دستگاه مجهز به آسیاب بوده و امکان استفاده از پودر قهوه و همچنین دانه‌های قهوه را برای شما فراهم می‌نماید. مخزن آسیاب این اسپرسوساز 300 گرم بوده و دانه‌های قهوه را به 13 حالت مختلف از ریز تا درشت آسیاب می‌کند. مخزن شیر دستگاه 500 میلی‌لیتر است که با استفاده از آن می‌توانید فوه شیر و یا شیر گرم را در زمانی کوتاه تهیه کنید. این اسپرسوساز امکان تهیه نوشیدنی‌هایی از قبیل؛ آب جوش , اسپرسو , کافه لاته , کاپوچینو , ماکیاتو , ریسترتو , لانگو , شیر گرم , فلت وایت , هات چاکلت ار برای شما مهیا می‌نماید.

طراحی منحصر به فرد و مدرن

اسپرسوساز پریما دونا دلونگی ECAM 610.75 یک دستگاه کاملا حرفه‌ای و تمام اتوماتیک بوده و با طراحی شیک و مدرنی که دارد مناسب دیزاین هر آشپزخانه و یا کافی‌باری می‌باشد. این دستگاه دارای بدنه‌ای به رنگ مشکی و استیل بوده که بیشتر وسایل آشپزخانه به این دو رنگ است که به راحتی با دیگر وسایل ست می‌شود.

این اسپرسوساز مجهز به صفحه نمایشی از نوع TFT و به سایز 4.3 اینچ بوده که تهیه نوشیدنی‌ها و برنامه ها به صورت شکل خود نوشیدنی بر روی آن نمایش داده می‌شود که کاربردی آسان و البته واضح را در پی دارد. خروجی قهوه این اسپرسوساز در قسمت وسط دستگاه بوده و مجهز به 2 خروجی است که می‌توانید 2 فنجان نوشیدنی را به صورت همزمان تهیه کنید. نازل بخار و مخزن شیر دستگاه در سمت چپ قرار داشته و امکان تهیه فوم شیرو همچنین شیر گرم را به راحتی برای شما فراهم می‌نماید. سینی چکه‌گیر این اسپرسوساز حجم بالایی قهوه و نوشیدنی ریخته شده را در خود جای داده که به راحتی می‌توانید از قسمت خود خارج کرده و تمیز نمایید.

مخزن و فیلتر دستگاه

هر چه مخزن آب اسپرسوساز ظرفیت بیشتری داشته باشد امکان تهیه نوشیدنی بیشتری را با یک بار پر کردن آن دارید. اسپرسوساز پریما دونا دلونگی ECAM 610.75 مجهز به مخزن آبی به ظرفیت 2.2 لیتر است که امکان تهیه نزدیک به 20 فنجان قهوه را برای شما فراهم می‌کند.

این مخزن دارای یک فیلتر داخلی بوده که آب را تا حد زیادی از ناخالصی و املاح عاری کرده و نوشیدنی‌هایی بدون ناخالصی تهیه می‌کنید که برای بدن ضرری نخواهند داشت. مخزن شیری نیز برای این اسپرسوساز در نظر گرفته شده است با ظرفیت 500 میلی‌لیتر که با استفاده از آن می‌توانید شیر گرم و همچنین فوم شیر تهیه نمایید.

آسیاب دستگاه

اسپرسوساز پریما دونا دلونگی ECAM 610.75 مجهز به آسیاب بوده که دانه‌های قهوه را با 13 حالت مختلف از ریز تا درشت برای تهیه نوشیدنی‌های مختلف آسیاب می‌نماید. مخزن قهوه این دستگاه 300 گرم بوده و به محض تهیه نوشیدنی‌ دانه‌های قهوه را آسیاب کرده و موجب می‌شود عطر خوش قهوه پخش شده و شما را سرحال کند.

آسیاب این دستگاه مجهز به فناوری Adaptive Grinding بوده که آسیاب دقیق و سازگار با قهوه‌های مورد علاقه با هر سلیقه ای را ارائه می دهد و عطر و طعم را برای هر فنجان حفظ می‌نماید.

ویژگی‌های اسپرسوساز دلونگی پریما دونا ECAM 610.75

اسپرسوساز پریما دونا ECAM 610.75 دارای قابلیت خاموش شدن خودکار بوده در صورت روشن ماندن دستگاه پس از گذشت 10 دقیقه آن را به صورت خودکار خاموش کرده و موجب می‌شود دستگاه از خطرات احتمالی در امان بماند.

دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به حالت آماده به کار اشاره کرد که به معنی مدت زمان لازم برای آماده شدن بوده که در مدت زمان کمتر از 25 ثانیه دستگاه آماده تهیه نوشیدنی‌ها می‌شود. این اسپرسوساز دارای تمیز شدن خودکار نیز می‌باشد که پس از چندین بار استفاده به صورت خودکار انجام گرفته و قسمت‌های داخلی دستگاه را به صورت خودکار رسوب‌زدایی می‌کند.

از قابلیت‌های منحصر به فرد این اسپرسوساز می‌توان به قابلیت اتصال به وایفای اشاره کرد که می‌توانید دستگاه را به گوشی هوشمند خود متصل کرده و به راحتی یک فنجان نوشیدنی خوش عطر را تهیه نمایید.

این اسپرسوساز با برنامه Smart Coffee Link Delonghi، این امکان را فراهم می‌نماید که نوشیدنی‌های خود را شخصی‌سازی کرده و ذخیره نمایید و برای استفاده‌های بعدی از آن استفاده نمایید. دیگر قابلیت این اسپرسو ساز سیستم LatteCrema است که به صورت خودکار نسبت بخار و شیر را متناسب با نوشیدنی شما مخلوط کرده و می‌توانید دو فنجان نوشیدنی متنوع را همزمان تهیه نمایید. توانی که برای این اسپرسوساز در نظر گرفته شده 1450 وات و فشار بخار 19 بار بوده در سریع‌ترین زمان ممکن نوشیدنی‌های شما آماده شوند.

با استفاده از اسپرسو ساز پریما دونا دلونگی ECAM 610.75 می‌توانید نوشیدنی‌های متنوعی از قبیل؛ آب جوش , اسپرسو , کافه لاته , کاپوچینو , ماکیاتو , ریسترتو , لانگو , شیر گرم , فلت وایت , هات چاکلت را به راحتی و البته با یک لمس تهیه نمایید.

ابعاد 262x485x390 میلی‌متر
وزن 13 کیلوگرم
فشار بخار 19 بار
جنس بدنه استیل و پلاستیک
حجم مخزن آب 2.2 لیتر
توان مصرفی 1450 وات
سيني چکه گير دارد
آسیاب تنظیم در 13 حالت
ظرفيت مخزن 300 گرم
مخزن شير 500 میلی لیتر
تنظيم ميزان غلظت قهوه دارد
تنظیم میزان بخاردهی اتوماتیک
قابليت توليد کف شير دارد
قابليت استفاده از دانه قهوه، پودر قهوه
نازل بخار دارد
آسياب قهوه دارد
تعداد نازل قهوه 2 عدد
صفحه نمايشگر 4.3 اینچی TFT
عملکرد شستشو خودکار
سایر مشخصات امکان شخصی سازی منو
سیستم گرم کردن فنجان
سیستم خاموشی خودکار
امکان استفاده از قهوه از قبل آسیاب شده
دارای WiFi و قابلیت اتصال به تلفن هوشمند
نوشيدني‌هاي قابل تهيه آب جوش , اسپرسو , کافه لاته , کاپوچینو , ماکیاتو , ریسترتو , لانگو , شیر گرم , فلت وایت , هات چاکلت
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند