تصویر اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM2007

اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM2007 ME-ECM2007

دستگاه با قابلیت ساخت اسپرو کاپوچینو وکافه لته فیلتر از جنس فولاد ضد زنگ نگه دارنده ی فیلتر از جنس آلومینیوم ریخته گری شده دارای دماسنج برای نشان دادن دمای آب داخل دیگ بخار بخار قابل تنظیم ،گرم کننده ی فنجان ،کف ساز شیر برای کاپوچینو سینی چکه گیر قابل جدا سازی برای شست و شو دارای سنسور محافظ در برابر حرارت و فشار زیاد

تولید کننده: MEBASHI
(اختیاری)
(اختیاری)
۵,۱۰۷,۷۰۰ تومان

ما همیشه دنبال لوازم خانگی برای خانه مان می گردیم که علاوه بر کیفیت و کارایی بالا دارای ظاهر زیبا و فانتزی جهت ست کردن با سایر وسایل نیز باشد اسپرسوسازها نیز از این دسته مستثنا نیستند پیشنهاد ما به شما دستگاه اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی مدل 2007 است .مناسب برای مصارف خانگی ، محل کار ، سوپرمارکت ها ،کافی شاپ ها کوچک و مکانهای مشابه است .اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی یک دستگاه نیمه صنعتی و همراه با تکنولوژی روز ژاپن است .

جلوه خاصی به آشپزخانه و کافه شما میبخشد. این مدل با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب است. اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی 2007 دارای پیچ تنظیم بخار است.با فشار بخار 15 بار و با ظرفیت توان 1100وات مجهز به نشانگر درجه حرارت، سیستم قطع خودکار و نازل تولید بخار است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود. این اسپرسو ساز آبِ جوش را با فشار خیلی زیاد از بین دانه‌های قهوهٔ آسیاب شده ریز می‌گذراند. قهوه اسپرسو غلیظ‌تر از قهوه‌های دیگر بوده را خارج می کند و میتوانید آن را نوش جان کنید.

وزن 3.2 kg
ابعاد 26 × 25 × 35 cm
توان 1100W
مخزن آب ۱.۵ لیتر
فشار بخار 15 بار
نازل بخار دارد
سيني چکه گير دارد
سيني چکه گير دارد
تمپر قهوه پلاستیکی
نوشيدني‌هاي قابل تهيه اسپرسو , کافه لاته , موکا , کاپوچینو
قابليت استفاده از پودر قهوه
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند