تصویر اسپرسوساز نوا مدل NCM-155 EXP20

اسپرسوساز نوا مدل NCM-155 EXP20 NCM-155 EXP20

اسپرسوساز نوا مدل 155EXPS20 یک دستگاه اسپرسوساز نیمه صنعتی و قوی و کمیاب میباشد که علاوه بر اینکه با 1350 وات قدرت موتور بالایی دارد بلکه با فشار بخار 20 بار یک ترکیب بی نقصی دارد. علاوه بر این با بدنه استیل و پلاستیکی با بهترین مواد سازنده یک دستگاه خاص و بادوام برای خانه یا کافه های کوچک میباشد.

تولید کننده: nova
(اختیاری)
(اختیاری)
۵,۳۴۲,۶۰۰ تومان

اسپرسو ساز نوا مدل 155 مشخصات خرید دستگاه اسپرسوساز نوا مدل NCM 155 EXP20 در واقع یک نوع دستگاه اسپرسوساز نیمه صنعتی است که برای استفاده خانگی و یا در کافه‌های کوچک و جمع و جور، یک گزینه بسیار عالی محسوب می‌شود. 

بدنه این مدل از دستگاه برند نوا از جنس استیل و پلاستیک است و یک دستگاه کوچک است که می‌تواند بر روی کابینت آشپزخانه قرار بگیرد و هر روز صبح یک شات اسپرسو باکیفیت را به شما ارائه دهد.

از آن جایی که این دستگاه دارای فشار بخار 20 بار و توان مصرفی 1350 وات است به همین دلیل جزو دستگاه‌های اسپرسوساز قوی محسوب می‌شود. 

همچنین ظرفیت مخزن آب این دستگاه دارای 1.5 لیتر است و تمپر قهوه پلاستیکی نیز دارد. 

با استفاده از این دستگاه از برند نوا می‌توانید نوشیدنی‌های بر پایه قهوه‌ای مانند اسپرسو، کاپوچینو، لاته، کف شیر و آب ‌جوش را تهیه و آماده کنید.

این دستگاه اسپرسوساز دارای دو نازل قهوه است و مجهز به سینی چکه گیر نیز می‌باشد که سبب می‌شود تمیز کردن آن راحت و بدون دردسرساز باشد. 

همچنین این مدل از دستگاه اسپرسوساز نوا مجهز به بسکت دوبل و سینگل است.

از آن جایی که دستگاه اسپرسوساز نوا مدل NCM 155 EXP20 دارای بدنه استیل است مقاومت خوبی را از خود نشان می‌دهد، 

همچنین امکاناتی که این دستگاه اسپرسوساز دارد سبب شده است که برای مصرف خانگی یک گزینه ایده‌آل محسوب شود. 

بنابراین اگر به دنبال خرید یک دستگاه اسپرسوساز صنعتی هستید، شاید این دستگاه اسپرسوساز چندان برای شما هدف شما مناسب نباشد.


در صورتی که قصد خرید یک دستگاه اسپرسوساز مطمئن و باکیفیت را دارید که قیمت چندان بالایی نیز نداشته باشد، خرید دستگاه اسپرسوساز نوا مدل NCM 155 EXP20 را به شما توصیه می‌کنیم. 

این دستگاه اسپرسوساز با ظاهر مدرن و استیل خود، می‌تواند روی کابینت آشپزخانه شما قرار بگیرد و در مهمانی‌ها برای تهیه و آماده سازی قهوه به شما کمک کند.

ابعاد 37 × 30 × 24 cm
وزن 4 kg
توان 1350 وات
جنس بدنه استیل و پلاستیک
سيستم قطع خودکار دارد
فشار بخار 20 بار
حجم مخزن آب 1.2 لیتر
نازل بخار دارد
سيني چکه گير دارد
سيستم گرم کردن فنجان دارد
تمپر قهوه دارد
تعداد نازل قهوه 2 عدد
نوشيدني‌هاي قابل تهيه اسپرسو-کاپوچینو- لته- قهوه آمریکایی -موکا و سایر نوشیدنی های گرم

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند