تصویر اسپرسو ساز دلونگی مدل Dedica EC785

اسپرسو ساز دلونگی مدل Dedica EC785 Dedica EC785

پمپ فشار بخار این دستگاه در حد استاندارد 15 بار بوده و می تواند بخار آب مناسب را به منظور گذر از ذرات ریز قهوه مهیا کند. وجود دو عامل بخار و دما و سیستم بسیار پیشرفته ترموبلاک در اسپرسوساز دلونگی مدل EC785 مناسب ترین قهوه با طعم واقعی را به وجود می آورد. همچنین در قسمت جلویی و بالایی دستگاه دکمه ای قرار داده شده است که با تنظیم آن می توانید مقدار بخار تولیدی خارج شده از نازل را تحت کنترل قرار دارید.

تولید کننده: delonghi
(اختیاری)
(اختیاری)
۸,۵۸۱,۷۰۰ تومان

سپرسو ساز دلونگی Dedica EC785 یک دستگاه کارآمد و عالی برای تهیه نوشیدنی‌های متنوع بوده که با وجود آن در منزل می‌توانید یک باریستای حرفه‌ای شوید. این دستگاه دارای مخزن آبی به ظرفیت 1.1 لیتر بوده که می‌توانید با این مقدار آب 8 تا 10 فنجان نوشیدنی در سایزهای مختلف را تهیه نمایید. مخزن این اسپرسو ساز مجهز به فیلتر بوده که املاح و ناخالصی‌های آب را تصفیه کرده و موجب می‌شود نوشیدنی خود را با کیفیت هر چه بیشتر و بدون ناخالصی تهیه کنید. این اسپرسو ساز همچنین مجهز به سیستم خاموش شدن خودکار بوده که دقایقی پس از آخرین دم کردن قهوه آن را به صورت خودکار خاموش کرده و از روشن ماندن طولانی آن جلوگیری می‌کند که ایمنی دستگاه و همچنین صرفه‌جویی در مصرف برق را به دنبال دارد.  قابلیت تنظیم میزان بخار این اسپرسو ساز به صورت دستی بوده که به راحتی می‌توانید آن را برای کارایی های مختلف تنظیم نمایید. یکی از ویژگی‌های این اسپرسو ساز حالت آماده به کار بوده که به محض روشن کردن دستگاه می‌توانید بدون اتلاف وقت نوشیدنی خود را تهیه کنید. همچنین صفحه گرم نگه‌دارنده این اسپرسو ساز این امکان را به شما می‌دهد فنجان قهوه خود را قبل و یا بعد از ریختن نوشیدنی‌ها بر روی آن گذاشته و گرم نمایید. این اسپرسو ساز امکان تهیه نوشیدنی‌هایی از قبیل؛ اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، ماکیاتو و هر نوشیدنی دیگری که بر پایه شیر و قهوه باشد را به شما می‌دهد.

دلونگی در سابقه 100 ساله‌ای که دارد سعی را بر آن داشته تا محصولاتی را از نظر کیفیت و البته با طراحی خاص و به روز عرضه نماید و تا به امروز در کار خود موفق بوده است. اسپرسو ساز دلونگی Dedica EC785 بدنه‌ای استیل و رنگی فانتزی شیک و خاص داشته که هر فضایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این دستگاه دارای ابعاد 33×14،9х30،5 سانتی‌متر و وزن 4.2 کیلوگرم است که کمترین جای ممکن در کافی‌بار یا آشپزخانه را به خود اختصاص داده و برای آشپزخانه‌های کوچک نیز مناسب می‌باشد. قسمت قرار گرفتن فنجان‌ها قابلیت تغییر ارتفاع داشته که می‌توانید فنجان و ماگ‌هایی تا 12 سانتی‌متر را قرار داده و نوشیدنی با سایز مخصوص خود تهیه نمایید. نازل بخار در سمت راست واقع شده که قابلیت تنظیم میزان بخار را داشته و می‌توانید فوم مناسب برای نوشیدنی‌ها را آماده کنید. پرتافیلتر این اسپرسوساز دارای 2 خروجی قهوه بوده که می‌توانید 2 فنجان نوشیدنی را به صورت همزمان تهیه نمایید. کنترل پنل دستگاه در قسمت بالای آن و جلو قرار گرفته که علاوه بر دسترسی آسان امکان تنظیمات مختلف را به شما می‌دهد.

ابعاد 305x330x150 میلی متر
وزن 6.2 کیلو گرم
توان مصرفی 1300 وات
فشار بخار 15 بار
حداکثر ارتفاع مجاز ليوان 12 سانتی متر
خاموش شدن خودکار دارد
سيني چکه گير دارد
تنظيم ميزان غلظت قهوه دارد
حالت آماده به کار دارد
قابليت توليد کف شير دارد
تمپر قهوه دارد
نوشيدني‌هاي قابل تهيه اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، شیرگرم
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند