EC5-1

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC5 delonghi EC5 espresso machine

سیستم کاپوچینو ساز: دارد*فیلتر آب: دارد *تنظیم میزان غلظت قهوه: بله *قابلیت تولید کف شیر: دارد*آسیاب قهوه: ندارد *مخزن شیر: ندارد *تعداد نازل قهوه: یک عدد *صفحه نمایش: ندراد*تنظیم میزان غلظت قهوه: دارد*حجم مخزن آب: 1.4 لیتر

تولید کننده: delonghi
(اختیاری)
(اختیاری)
۴,۲۷۶,۸۰۰ تومان

اسپرسوساز دلونگی مدل EC5 مجهز به یک سیستم پیشرفته. برای تولید انواع قهوه ها از نوع رقیق تا غلیظ می باشد. در واقع وجود سیستم IFD در این دستگاه که فقط توسط شرکت دلونگی تولید می شود. میتواند سریعا کف شیری غلیظ را برای انواع کاپوچینو تولید کند. در این سیستم با ترکیب مناسب فشار هوا به همراه بخار آب و شیر. کف فوق العاده خوشمزه و غلیظی تولید می شود. که مانند آن را هرگز تجربه نخواهید کرد.

همچنین اسپرسوساز دلونگی مدل EC5 دارای گزینه ای است. که به شما این امکان را می دهد تا بخار آب را به هر مقداری که خواستید تنظیم نمایید.

تهیه کاپوچینو

از مشخصات منحصر به فرد این اسپرسوساز EC5 دارا بودن درپوش برای حفاظت. نشانگر روشن و خاموش می باشد.در این محصول برای راحت تمیز کردن ،مخزن شیر به طور مجزا به بدنه نصب شده. و بعد از استفاده می توانید آن را به راحتی جدا کرده. و مورد شست و شو قرار دهید.

اسپرسوساز دلونگی مدل EC5 دارای طراحی ساده و خانگی بوده. و دارای توانی به قدرت ۸۰۰ وات و فشار بخار ۳٫۵ بار می باشد. توسط این دستگاه ساده و معمولی می توان کاپوچینو. اسپرسو و حتی کف شیری فوق العاده خوشمزه و غلیظ را تهیه کرد. همچنین در سمت چپ دستگاه دکمه روشن و خاموش قرار داشته. و برای تهیه قهوه یک عدد نازل تعبیه شده است،که می توان از آن قهوه گرفت.

تهیه اسپرسو با دستگاه EC5

برای تهیه اسپرسو با دستگاه اسپرسوساز دلونگی مدل EC5 ابتدا پارچ شیشه ای خود دستگاه را برداشته. و به اندازه ای که می خواهید قهوه درست کنید. از آب پر کنید و سپس آن را در مخزن دستگاه بریزید. سپس صافی فلز را برداشته. و برای دو فنجان می توانید. از ۷ گرم پودر اسپرسو استفاده کرده. و آن را زیر نازل خروجی بخار اسپرسوساز دلونگی مدل EC5 قرار داده. و سپس آن را خوب چفت کنید. در مرحله بعد باید پارچ شیشه ای را زیر نازل صافی فلزی قرار دهید. تا به وسیله بخار آب با فشار بالا، قهوه مرطوب شده. و درون پارچ بریزد.

سیستم واریو Vario

در اسپرسوساز دلونگی EC5 یک نشانگری قرار داده شده است. و بر روی آن چهار عبارت Light، Medium، Strong و کاپوچینو نوشته شده است. سه گزینه اول برای تهیه اسپرسو یا قهوه با غلظت های متفاوت بوده. و گزینه آخر هم برای تهیه کاپوچینو یعنی اسپرسو به همراه کف شیر می باشد.

ابعاد 305x255x300 میلیمتر (طولxعمقxعرض)
وزن 1.6 کیلو گرم
توان ۸۰۰ وات
فشار بخار ۳٫۵ بار
سيستم کاپوچينو ساز دارد
سيني چکه گير دارد
قابليت توليد کف شير دارد
سيستم گرم کردن فنجان دارد
تمپر قهوه ندارد
مخزن شير ندارد
نازل بخار دارد
تعداد نازل قهوه یک عدد
قابليت استفاده از پودر قهوه
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند