MEBASHI ECM2015-1

اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2015 Mebashi ECM2015

شرکت مباشی محصول جدید، قدرتمند و زیبای خود را به نام اسپرسوساز مباشی مدل ECM2015 با بدنه استیل ضدزنگ به بازار عرضه کرده است. از جمله ویژگیهای این محصول داشتن موتور با فشار 20 بار و ظرفیت 1450 وات است. نتیجه ی آن قهوه خروجی با غلظت عالی است. بخار خروجی دستگاه نیز فوق العاده قوی میباشد.

تولید کننده: MEBASHI
(اختیاری)
(اختیاری)
۶,۵۵۷,۸۰۰ تومان

برند مباشی در سال 2012 توسط شرکت Edgecore FZCO در ژاپن ثبت و دفتر اصلی شرکت در دبی مستقر گردید. این شرکت دارای 40 سال تجربه در زمینه لوازم خانگی و تجارت الکترونیک است. و بیش از 350 نوع محصول را در بازارهای جهانی عرضه کرده است. هدف اصلی شرکت تولید محصول مطابق با بالاترین استاندارهای کیفیت و اطمینان از رضایت مشتریان بعد از استفاده از محصول است. Mebashi هم‌چنان یکی از سریع‌ترین برندهای در حال رشد در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است. که در بیش از 25 کشور توزیع شده است.

اسپرسوسازمباشی مدل ECM2015 مجهز به پیچ تنظیم بخار است

که امکان تهیه فوم شیر با غلظت های متفاوت را با تنظیم بخار خروجی فراهم می آورد.از جمله ویژگیهای این دستگاه داشتن نشانگر عقربه ای دما میباشد که هم به دستگاه زیبایی خاصی داده و هم اینکه کاربر راحت تر میتواند با دستگاه کار کند. اسپرسوساز مباشی مدل ECM2015 مجهز به صفحه گرم نگهدارنده فنجان است که به شما کمک می‌کند. تعداد بیشتری فنجان قهوه را گرم نگه دارید .حجم مخزن دستگاه 1.2 لیتر و از تلق شفاف در ساخت آن جهت مشاهده میزان آب داخل مخزن استفاده شده است.

اسپرسوساز مباشی مدل 2015  آبِ جوش را با فشار خیلی زیاد از بین دانه‌های قهوهٔ آسیاب شده ریز می‌گذراند. قهوه اسپرسو غلیظ‌تر از قهوه‌های دیگر بوده را خارج می کند و نوش جان کنید

دارای قفل کودک 20 بار
سيستم خاموشي خودکار دارد
سيستم کاپوچينو ساز دارد
سيني چکه گير دارد
نشان گر سطح آب دارد
قابليت توليد کف شير دارد
نازل بخار دارد
تمپر قهوه دارد
فيلتر آب دارد
حالت آماده به کار دارد
تنظيم ميزان غلظت قهوه دارد
ظرفيت مخزن 1.2 لیتر
سيستم گرم کردن فنجان دارد
قابليت استفاده از پودر قهوه
سایر مشخصات بویلر قوی و ریخته‌گری شده از جنس آلومینیوم ،فیلترها از جنس استیل ضدزنگ ،سینی چکه گیر با قابلیت جداشدن جهت شستشوی آسان ، سیستم محافظت و کنترل از فشار بالا و حرارت بیش از حد، صدا و لرزش پائین دستگاه
توان 1450 وات
جنس بدنه استیل و پلاستیک مقاوم
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند