بخاری برقی جی پاس مدل GWH28519

بخاری برقی جی پاس مدل GWH28519

فن هیتر دیواری طرح اسپلیت جیپاس مدل GWH28519 یکی از دستگاههای بسیار مناسب برای تامین گرمایش در منزل و محل کار و یا هر مکان دیگر است. دلایل این برتری را در زیر می آوریم . این فن هیتر قابلیت تنظیم اتوماتیک حرارت را در دمایی که توسط کاربر تعیین شده و بر روی پنل دستگاه هم نشان داده می شود ، را دارد همچنین در دو توان 1000 و 2000 وات قابل تنظیم می توان آن را قرار داد.

تولید کننده: Geepas
(اختیاری)
(اختیاری)
۶,۹۴۷,۲۰۰ تومان

فن هیتر جیپاس مدل GWH28519

فن هیتر دیواری طرح اسپلیت جیپاس مدل GWH28519 یکی از دستگاههای بسیار مناسب برای تامین گرمایش در منزل و محل کار و یا هر مکان دیگر است. دلایل این برتری را در زیر می آوریم . این فن هیتر قابلیت تنظیم اتوماتیک حرارت را در دمایی که توسط کاربر تعیین شده و بر روی پنل دستگاه هم نشان داده می شود ، را دارد همچنین در دو توان 1000 و 2000 وات قابل تنظیم می توان آن را قرار داد.تایمر 8 ساعته دستگاه امکان بسیار خوبی برای کاربر می باشد تا بعد از ساعت معینی دستگاه را بطور خودکار خاموش کند. سیستم حفاظتی قطع اتوماتیک در اثر افزایش دما نیز از امکانات ایمنی آن می باشد .بعد از خاموش کردن هیتر، فن دستگاه ( بدون گرمایش )به مدت 30 ثانیه کار می کند تا حرارت مانده در قطعه گرم کننده را از دستگاه خارج کند . دقت شود که با تنظیم دما توسط ریموت کنترل و یا از روی پنل دمای نشان داده شده همان دمای تنطیم شده می باشد اما بعد از 3 ثانیه دمای محیط نشان داده می شود و این فقط برای نمایش دما است و دمای تنظیم شده همان است که در لحظه تنظیم مشاهده شده است.این محصول بدلیل مجهز بودن به سیستم ترموستات مصرف برق پایینی دارد.

 

ابعاد 565x135x215 میلی متر
حداکثر توان گرمایشی 2000 وات
تايمر قابل تنظیم از 30 دقیقه تا 8 ساعت
میزان پوشش دهی مناسب برای اتاق های 20 تا 30 متری
سایر مشخصات ترموستات کنترل دمای محیط دارد، مصرف برق پائین،تنظیم میزان حرارت دارد،فن دارد ،قفل کودک دارد ، ریموت کنترل دارد،دارای سیستم ایمنی قطع کن به هنگام کج و یا وارونه شدن دستگاه ، سیستم پرتاپ گرمای هوا با استفاده از فن امکان نصب روی دیوار و میز ، دارای باد سرد و گرم ، دارای ریموت کنترل ،دارای 2 توان حرارتی 1000 و 2000 وات، پرتاب گرما تا 7.5 متر ، فرکانس 50 هرتز
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند