تصویر تصفیه آب CCK به روش اسمز معکوس

تصفیه آب CCK به روش اسمز معکوس

کد کالا: GACHN453
(اختیاری)
(اختیاری)
۰ تومان

تصفیه آب اسمز معکوس

آیا مایل هستید از یک شیر آب مجزا در آشپزخانه، همیشه آب نوشیدنی تصفیه شده داشته باشید؟

آیا مایل هستید ناخالصی ها و آلاینده ها حذف شوند و دقت تصفیه آب شما بالا باشد؟

اگر جواب سوالهای بالا مثبت است، پس چاره ی کار شما نصب دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس است. دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس، با بهره‌گیری از قانون اسمز در طبیعت می‌توانند آب را با عبور دادن از غشاء های نازک و خاص فیلتر کرده و به آب سالم و بهداشتی، طبق استاندارد سازمان بهداشت جهانی (WHO) تبدیل نمایند. این سیستم مولکول‌های آب را غربال کرده و مولکول‌های اشباع نشده و سالم را از مولکول‌های اشباع شده جدا می‌نماید. هر نوع ناخالصی اعم از فلزات سنگین، نیترات و نیتریت، انواع میکروب‌ها و ویروس‌ها، نمک های زیان آور و ... از آب خالص جدا شده و به ‌صورت پساب خارج میشوند و تنها آب سالم و بهداشتی اجازه عبور و خروج از سیستم را دارد.

انواع زیادی از تصفیه آب اسمز معکوس یا همان RO طراحی و تولید شده اند. معمولا تصفیه آب اسمزمعکوس در زیر سینک ظرفشویی نصب می شود. البته مدلهای کیسی از تصفیه آب اسمز معکوس هم طراحی و تولید شده اند که می توان آنها را روی کابینت هم قرار داد. یک دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس که در بعضی مناطق به آنها آب شیرین کن هم می گویند، یک شیر برداشت آب استاندارد و شیک دارد که به صورت مجزا در کنار سینک ظرفشویی قرار می گیرد. البته می توان یک شیر آب سه کاره تهیه کرد که آب سرد و گرم و تصفیه شده را با هم داشته باشد. با نصب یک آب شیرین کن خانگی دیگر آشپزخانه تان مانند سابق نخواهد بود. برای تهیه ی غذا، چای و قهوه ی خوشمزه تر (صرف نظر از فواید آب تصفیه شده)، دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس یک راه حل عالی هستند.

نصب دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس حتما باید توسط یک کارشناس خبره انجام شود تا مطمین باشید دستگاه عملکرد صحیحی دارد. البته پروسه نصب تصفیه آب زیاد زمان بر نیست و در حدود ۴۰ تا ۶۰ دقیقه انجام می شود.

ممکن است نگرانی هایی در بین مردم وجود داشته باشد و بعضی ها سوال کنند «آیا این دستگاه ها همه مواد آب را حذف می کنند و آب مقطر تحویل می دهند؟» پاسخ یقینا منفی است. درصورتیکه یک تصفیه آب اسمز معکوس با کیفیت تهیه کنید، دارای تاییدیه ها و استانداردهای متنوعی مانند NSF ، Water Quality ، FDA و .... هستند که باعث اطمینان خاطر مصرف کننده خواهند شد. یک تصفیه آب استاندارد، سختی آب را گرفته و آب نرم  با TDS بین ۳۰ تا ۱۰۰ ppm تحویل می دهد که طبق استاندارد جهانی کاملا مناسب است. همچنین این دستگاه ها دارای فیلتر مواد معدنی هستند که می تواند املاح مفید را به مقدار مورد نیاز به آب اضافه کند. حتی می توان با نصب فیلتر قلیایی میزان املاح مفید افزوده شده را بیشتر کرد و PH آب را نیز تنظیم نمود.

ناخالصی هایی که یک دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس حذف می کند عبارتند از:

  •  شن و ماسه، گل و لای، لجن، جلبک، خزه، زنگ لوله ها، ذرات معلق
  •  کلر و ترکیبات کلر مانند تری هالومتان ها، هالواستیک اسید ها، فنل، آلاینده های شیمیایی، بو، طعم ، مزه و رنگ آب
  •  آهک، گچ ، ناخالصی های محلول در آب مانند نیترات و نیتریت ، فلزات سمی و سنگین مانند سرب 
  • باکتری ها ، ویروس، انگل، قارچ
وزن 15 کیلوگرم
ظرفیت تا 220 لیتر طی 24 ساعت
جنس بدنه استیل
ابعاد 35*25*50 سانتی متر
سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس ro - قلیایی کننده اب
دقت فیلتراسیون 99%
تعداد فیلتر 8
انواع فیلتر مرحله اول: PP فیلتر پلی پروپیلن 5 میکرون با پوسته شفاف جهت حذف گل و لای ، شن و ماسه و سایر آلودگی های معلق - مرحله دوم: UDF فیلتر کربن پودری با پوسته سفید از جنس پوسته نارگیل جهت حذف کلر ، ترکیبات آلی ، رنگ ، طعم و بوی نامطبوع آب - مرحله سوم: CTO فیلتر کربن بلاک با پوسته سفید از جنس پوسته نارگیل جهت تکمیل عملکرد فیلتر مرحله دوم و حذف مواد شیمیایی موجود در آب - مرحله چهارم: MEMBRANE غشای ممبراین جهت حذف املاح مضر تا ابعاد 0/001 میکرون و از بین بردن آلودگی های میکروبی ،نیترات ، نیتریت ، فلزات سنگین و سایر ناخالصی های موجود در آب ، حذف سختی مضر آب که باعث رسوب گذاری در کتری می شود و رفع شوری آب - مرحله پنجم: POST CARBON فیلتر کربن خطی جهت بهبود طعم ، بو و مزه آب - مرحله ششم: MINERAL فیلتر مواد معدنی جهت حفظ کردن املاح مورد نیاز بدن از جمله منیزیم ، کلسیم و .... - فیلتر هفتم: ALKALINE فیلتر قلیایی یا قلیایی کننده آب با یونیزه کردن اب باعث کاهش بیماری هایی نظیر قند ,چربی و مشکلات گوارشی و بی حالی و درد - فیلتر هشتم: MINERAL ACTIVE این فیلتر به غیر حفظ مواد معدنی در آب محافظ فیلتر ممبران دستگاه که مهمترین فیلتر می باشد است و باعث عمر طولانی آن
مواد فیلترشونده کلیه مواد مضرر در آب
عمر متوسط فیلترها سالانه
فشار پمپ 125 psi
دقت حذف ناخالصی ها 99%
درصد حذف ناخالصی ها 99%
ولتاژ برق ورودی 24 ولت
آداپتور دارد
قابلیت نصب به یخچال دارد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند