تصویر توستر نان  4 لاین سنکور مدل STS 5070SS

توستر نان 4 لاین سنکور مدل STS 5070SS SENCOR STS 5070SS TOASTER

توستر نان سنکور مدل Sencor Toasters STS 5070SS مدل جدید توستر شرکت سنکور می باشد با داشتن چنین دستگاهی در عرض چند دقیقه نانهای برشته و طلایی رنگی خواهید داشت و از یک صبحانه یا عصرانه خوشمزه لذت کافی خواهید برداین توستر مجهز به چهار دهانه عریض برای برشته کردن نان با ضخامت های مختلف می باشد.توستر نان سنکور مدل STS 5070SS دارای 9 درجه قابل تنظیم جهت برشته کردن نانها می باشد که در کنار دستگاه تعبیه شده است و با توجه به ذائقه و نوع نانها می توان به راحتی آن را تنظیم و استفاده کرد .

تولید کننده: sencor
(اختیاری)
(اختیاری)
تماس بگیرید

توستر نان سنکور STS 5070SS از جمله لوازمی است که می‌تواند در هر صبح و عصر برای گرم کردن و ترد کردن نان مورد نیاز در سریع‌ترین زمان به کمک شما بیاید. همچنین تعداد 9 درجه پخت بر روی دستگاه تعبیه شده که می‌توان با انتخاب نوع عملکرد و نان خود که به صورت 3 دکمه در زیر ولوم قرار گرفته انتخاب درجه پخت به صورت خودکار را به دستگاه سپرد.

این مدل توستر سنکور دارای 3 قابلیت پخت: برشته کردن، یخ زدایی و گرم کردن مجدد است که می‌تواند آزادی عمل زیادی را به کاربر بدهد و استفاده از دستگاه تنها محدود به تُست کردن و برشته کردن نان نباشد. سازندگان این دستگاه 2 عدد میله مخصوص گرم کردن نان‌های بزرگ را نیز به همراه آن ارائه داده‌اند که توسط آن‌ها کاربر می‌تواند انواع نان‌های متنوع را نیز گرم کند و از خوردن صبحانه و یا عصرانه مورد علاقه خود با نان گرم لذت ببرد.

توان حرارتی این دستگاه 1600 وات است که نشان از قدرت و عملکرد مناسب موتور دستگاه دارد و می‌تواند در زمان کوتاه و به عملکرد مناسب وظیفه خود را به درستی انجام دهد. دهانه‌های ورودی نان در اندازه عریض طراحی شده تا کاربر بتواند بسته به میل خود نان‌هایی با ضخامت‌های مختلف را در داخل دستگاه قرار دهد.

تعداد 2 عدد سینی از جنس استیل نیز در قسمت پایین دستگاه قرار داده شده که خورده نان‌ها به داخل آن بریزید و امکان بیرون آوردن و تخلیه سینی‌ها بسیار راحت است.

با توستر سنکور شما امکان انجام دادن سه عملیات را خواهید داشت. نان تست فریز شده را می توانید با آن دیفریز کنید. اگر قبلاً نان توست را در فریزر گذاشته اید برای اینکه کپ نزند یا خراب نشود، می توانید از عملکرد دیفریز برای آب شدن آن استفاده نمایید. قرار دادن مواد غذایی فریز شده در دمای اتاق باعث می شود که میکروب را به خود جذب نماید.

اگر بخواهید آن را در حرارت بالا و سریع دیفریز کنید نیز باعث بهم خوردن بافت نان تُست می شود. نتیجه اینکه شما بهتر است نان تست یا هر غذای فریز شده دیگر را در دمای ملایم و با سرعت بیشتر دیفریز کنید. با استفاده از توستر نان سنکور می توانید در شرایط دمایی مناسب و در کمترین زمان ممکن بدون از همگسیختی یا تغییر در طعم، آن را دیفریز نمایید.

عملکرد دوباره گرم کردن :

اگر از صبحانه یا عصرانه مقداری نان تست باقی مانده است و از آن استفاده نشده می توانید در وعده های غذایی دیگر استفاده کنید. نان تست برشته شده را در داخل توستر نان سنکور  STS 5070ss قرار داده و عملکرد گرم کردن را انتخاب نمایید. نان تست دوباره گرم شده و می توانید استفاده کنید.

لغو فوری توست کردن در حین کار:

به هر دلیلی شاید در میانه یا ابتدای کار بخواهید سریعتر از زمان مد نظر، عملیات توست کردن را لغو کنید. در چنین مواقعی با انتخاب گزینه لغو عملیات، توستر نان سنکور STS 5070ss به صورت سریع خاموش شده و نان توست را به سمت بالا بیرون می کشد.

ابعاد 300 * 282 * 198 mm
ابعاد 2.4 کیلوگرم
تعداد درگاه قرارگيري نان 4 عدد
جنس بدنه 9 درجه
دکمه توقف عمليات دارد
کشوي جمع آوري خرده نان دارد
قابليت تنظيم حرارت دارد
قابليت يخ زدايي دارد
قابلیت شستشو ندارد
قابليت قطع خودکار دارد
پایه ضد لغزش دارد
تايمر دارد
محفظه جمع‌آوري سيم دارد
توان مصرفی 1600 وات
طول سيم 100 سانتیمتر
سایر مشخصات تعداد درجه پخت: 9
قابلیت های پخت: برشته کردن- یخ زدایی- گرم کردن مجدد
مجهز به 4 اسلات 135 میلی متر
دارای 2 عدد میله ی گرم کردن نان های بزرگ
ولتاژ و فرکانس: 220-240V، 50 / 60Hz
بدنه عایق حرارتی
سنسور ثابت نگهداشتن دما
خاموش شدن خودکار در صورت چسبیدن نان ، ندارد.
ظرفیت 4 عدد نان تست
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند