جاروشارژی رباتیک سنکور مدل1 -SENCOR SRV 4000GD

جاروشارژی رباتیک سنکور مدل SENCOR SRV 4000GD SENCOR SRV 4000GD

جارو رباتیک سنکور مدل SRV 4000GD از محصولات جدید این شرکت است.از این دستگاه می توان برای نظافت محیط خانه خود استفاده کنید.همانطور که از نام ان پیداست این جاروبرقی هوشمند است و نیازی به وجود شما در حین کار ندارد.جارو رباتیک سنکور دارای قابلیت حرکت بر روی انواع سطوح مانند فرش،موکت،سرامیک و ... غیره است.

تولید کننده: sencor
(اختیاری)
(اختیاری)
۰ تومان

این دستگاه دارای طراحی فوق العاده ای است و می تواند به تمام نقاط اتاق مانند گوشه های دیوار و زیرا مبلمان نیز دسترسی داشته باشد.جاروشارژی رباتیک سنکور SRV 4000GD مجهز به باطری لیتیومی با طول عمر بالا و قابلیت ذخیره سازی مقدار زیادی از انرژی الکتریکی است.این دستگاه دارای 4 سنسور مختلف برای حرکت است و به وسیله این سنسور ها می تواند مسیر یابی خود را به خوبی انجام دهد.جارو رباتیک SRV 4000GD سنکور در هنگام نیاز به شارژ می تواند به صورت خود کار به محل شارژ خود بر گردد.این دستگاه نیاز به 5 ساعت زمان برای شارژ کامل دارد و پس از ان می تواند تا 120 دقیقه به صورت مداوم کار کند.این جارو هوشمند دو کاره است و همزمان با جارو کردن سطح می تواند انرا طی نیز بکشد.جارو هوشمند سنکور SRV 4000GD از موتور بسیار پیشرفته ای برخوردار است که کارکردی ارام و کم صدا دارد. سنکوراز تولید کننده گان بنام لوازم خانگی است و محصولات ان دارای بالاترین استانداردهای جهانی هستند.

از دیگر نکات مثبت و مورد توجه این جارو SRV 4000GD می توان به طراحی زیبا و ابعاد بسیار مناسب آن اشاره نمود. طراحی این محصول به صورت گرد می باشد و رنگ طلایی استفاده شده برای رنگ بدنه این محصول ظاهری بسیار خلاقانه، مدرن و چشم نواز به آن بخشده است. ابعاد این جاروی رباتیک 345 * 345 * 85 (عرض * عمق * ارتفاع) و وزن آن 2.5 کیلوگرم می باشد که به طور کلی می توان گفت وزن و ابعاد جارو بسیار کم و کوچک است که همین مسئله به میزان قابل توجهی کارایی جارو را افزایش می دهد. از طرف دیگر به واسطه ی ابعاد و وزن متناسب این جارو برای نگهداری و حمل آن مشکلی نخواهید داشت، چون بسیار سبک است و فضایی بسیار کم اشغال می کند. جنس بدنه بسیار محکم و بادوام طراحی شده و در مقابل هر ضربه ای مقاوم می باشد.

این جارورباتیک دارای 6حالت  تمیزکاری از پیش تعیین شده است:این جارورباتیک سنکور مدل  SRV4000GD به صورت کارآمد و قابل اعتمادی کل آپارتمان وخانه را تمیز می کند.ارتفاع این جارو رباتیک سنکور فقط 8.5سانتی متر می باشد که به راحتی می تواند زیر مبلمان و تخت خواب عبور کند و تمیزکند وهمچنین می تواند از موانع 1.5 سانتی عبور کند.حالت اول که این جارو رباتیک سنکور را منحصربفرد کرده است حالت خودکار یا عمومی آن است که خود می تواند مسیرها را پیدا کند و تمیز کند.حالت دوم حالت تمیز کردن دیواری به این صورت  که به طورسیستماتیک در امتداد دیوارها وگوشه ها دو برس جانبی قرار می دهد تا مستقیما زیر لوله مکش رافشار دهد وتمیز کاری را انجام می دهد.حالت سوم تمیزکاری 2*2 می باشد،در این حالت جاروبه صورت خودکار قسمتی که بیشترین آلودگی وجود داشته باشد را تمیز می کند.حالت چهارم حرکت تصادفی جاروست که مسیر را به صورت رندوم انتخاب کرده واز همه مسیرها عبور می کند.حالت پنجم تمیزکاری شدید می باشد که از هر مسیر دوبار عبور کرده وآن را کاملا تمیز می کند.وحالت ششم که بهترین حالت می باشد حالت TURBO می باشد که در این حالت با حداکثر توان جارو کار می کند و بیشترین حالت مکش را دارد.این محصول دارای فیلتر بهداشتی HEPA می باشد که از ورود هرگونه آلودگی وذرات گردوغبار به هوا جلوگیری می کند ومی تواند هوا را تصفیه کندبرای کسانی که آلرژی دارند..این جارو رباتیک کاملا بی صدا و همچنین قابلبت تنظیم این را دارد که در کدام قسمتهای خانه فعالیت کند و در جاهای که خطرافتادن دارد در آنجا عبور نکند. 

جاروی رباتیک مدل SRV 4000GD مجهز به موتور قدرتمند BLDC می باشد که علاوه بر قدرت بالا از قدرت مکش فوق العاده ای نیز برخوردار است. از مزایای این موتور می توان به راندمان بالای آن اشاره نمود زیرا این موتور می تواند به صورت پیوسته و با ماگزیمم گشتاور خود کار کند در صورتی که موتورهای معمولی دارای جاروبک فقط در نقاط خاصی قادر به استفاده از ماگزیمم گشتاور خود می باشند. قابلیت کنترل پذیری این موتورها با کمک مکانیزم فیدبک مصرف انرژی و تولید گرما در موتور را کاهش می دهد درنتیجه سبب افزایش طول عمر باتری نیز می گردد. موتورهای  BLDCبه دلیل عدم جاروبک طول عمر بالایی دارند و نویز آن ها بسیار کم تر می باشد.

قابلیت تنظیم سرعت دارد
وزن 2.5 کیلو گرم
نوع جارو برقی مخزن دار
محدوده میزان صدا کم
میزان صدا 60 دسی بل
ابعاد 345*345*85 میلی متر
فیلتر بهداشتی HEPA
لوله تلسکوپی ندارد
گنجایش مخزن جارو برقی 0.5 لیتر
باتری لیتیومی
تکنولوژی موتور BLDC با کارکرد روان و کم صدا
خاموش شدن خودکار دارد
مدت استفاده پس از شارژ 120 دقیقه مداوم
قابلیت‌ها دارای قابلیت MOP که به دستگاه امکان می دهد همزمان با جاروکردن،سطح را نیز طی بکشد. قابلیت شناسایی پله ،قابلیت دیوار مجازی ،قابلیت کنترل از راه دور ،قابلیت کنترل با گوشی تلفن همراه،قابلیت شارژ خودکار،قابلیت تشخیص خودکار مانع ،قابلیت تمیز کردن :فرش ،کاشی،سنگ،پارکت،زیر اجسام و سرامیک...
سایر ویژگی ها دارای 4 سنسور: 1-تشخیص ارتفاع 2-تشخیص اشیا 3-تشخیص زباله 4-تشخیص مسیر بازگشت به ایستگاه شارژ ،دارای 4 برنامه تمیز کردن،عملکرد ضد الکتریسیته،قابلیت اتصال به وای فای
سایر مشخصات LED جهت نمایش سرعت،مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل 5 ساعت
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند