جاروبرقی بوش مدلBGL8PRO5IR-1

جاروبرقی بوش مدل 8poro5 Bosch BGL8PRO5IR

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR با سیم 15 متری یکی از بهترین و کاربردی ترین جاروبرقی های رده بالای موجود در بازار می باشد که با 1800 وات قدرت ورودی، مکش فوق العاده ای را ارائه می دهد. توانایی این جاروبرقی در تمیز کردن هر نوع سطحی به لطف چنین قدرت بالا و همچنین پاروی منحصر به فرد آن قابل تحسین می باشد، به عبارتی پاروی جاروبرقی 8PRO5 دارای یک نوار پلاستیکی می باشد که حتی جاروزدن سطح حساس همچون رویه ی مبل و … را نیز امکان پذیر ساخته و مانع از ایجاد خطوط بر روی آنها می گردد.

تولید کننده: Bosch
(اختیاری)
(اختیاری)
۱۰,۱۱۳,۸۰۰ تومان

جارو برقی بوش BGL8PRO5IR با طراحی بی نظیر و از همه مهم تر با قدرت بالای 1800 وات عرضه شده است. به کمک این مدل جاروبرقی می توانید در عرض چند ثانیه هر جایی از منزل را برق بیندازید و این بیشتر به لطف قدرت مکش آن بوده که هر نوع اشغالی را از روی زمین بر می دارد . موتور قدرتمند جاروبرقی بوش با عملکرد بالایی که از خود ارائه می دهد در عین حال نیز میزان مصرف انرژی بسیار پایینی را با خود به همراه آورده است. فیلتر بهداشتی یکی از مزیت های خوبیست که برای جاروبرقی بوش تعریف شده و به کمک آن فضای موتور و مخزن جاروبرقی کاملاً تمیز می‌شود. این جارو در دسته جاروبرقی‌های کیسه ای قرار می‌گیرد و دارای ظرفیت مخزن داخلی 5 لیتر است. در آخر این مطلب نیز با بیان اینکه جاروبرقی بوش دارای نازل های متعددی می باشد به وسیله هر کدام یک می توانید بسته به محیط از فضایی کاملاً تمیز و بدون اشغال برخوردار شوید. بوش تولیدکننده‌ی لوازم‌خانگی برقی بوده که در سراسر جهان شناخته‌ شده است و طرفداران بسیاری دارد.

این محصول با وجود قدرت مکش بسیار بالا که حدود 650 وات می باشد دارای برچسب انرژی A است و مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. به عبارتی از انرژی مصرفی نهایت استفاده را کرده و بیشترین قدرت مکش ممکن را تولید می نماید لازم به ذکر است موتور این دستگاه تنها 74 دسیبل صدا تولید می کند که در واقع این موتور سوپر سایلنت محسوب می شود. یک دکمه بزرگ جهت قطع و وصل کردن جریان برق به دستگاه جهت روشن و خاموش کردن آن و همچنین یک ولوم برای افزایش و کاهش قدرت موتور بر روی بدنه جاروبرقی نصب شده است.

جارو برقی مدل 8PRO5 با دارا بودن سری های متنوع برای سطوح مختلف و انواع کفپوش ها مناسب است و همچنین با دارا بودن یک دستگیره در قسمت بالایی بدنه جاروبرقی حمل و نقل آن نیز بسیار اسان می باشد، البته چرخ های بسیار روانی نیز دارد که سنگینی وزن دستگاه را می کاهند. این مدل جاروبرقی از نوع کیسه ای می باشد و به گونه ای طراحی شده است که تا هیچ گونه گرد و غباری از مخزن جارو خارج نشود و باعث آسیب به موتور جارو نشود، لازم به ذکر است که یک چراغ نشان گر بر روی بدنه قرار دارد که در صورت پر شدن کیسه، روشن شده و به شما هشدار می دهد.

* ظاهر محصول و کیفیت ساخت آن

کیفیت ساخت در جاروبرقی به آن لحاظ مهم است که احتمال ضربه دیدن، کشیده شدن و جمع شدن قسمت های مختلف آن از هر وسیله خانگی دیگری بیشتری است. بنابراین مهم است که متریال استفاده شده در آن با کیفیت و با دوام باشد. از همین رو کمپانی بوش برای ساخت جاروبرقی مدل 8PRO5 از پلاستیکی استفاده نموده که مقاومت زیادی داشته و انعطاف بالایی نیز دارد. به صورتی که اگر وروی جاروبرقی گرفته شده و کماکان موتور به فعالیت خود ادامه دهد به بدنه آسبی نخواهد رسید.

*جاروبرقی‌های که قبلا مورد استفاده قرار می‌گرفتند مشکل شکستگی خرطومی را داشتند. خرطومی جاروبرقی BGL8PRO5 از جنس کنف می‌باشد که زیبایی دستگاه را دوچندان می کند و خطر شکستگی خرطومی بر اثر کشیدن جاروبرقی را از بین می‌برد که این مورد در این جاروبرقی حل شده است. یکی از دغدغه های کاربر در حین استفاده از جاروبرقی کشیدن سیم است که موقع استفاده از سیم حدود 7 متر این سیم چطوری جمع شود که با وجود جاروبرقی های جدید که در ان از یک دکمه استفاده می کردن که موقع فشردن دکمه سیم سریع جمع می شد ولی در این جاروبرقی حتی این دکمه هم بکار نرفته است و فقط با کمی کشیدن جاروبرقی سیم بطور خودکار و سریع جمع خواهد شد و کار را راحتتر کرده است.

یک ولوم روی دستگاه تعبیه شده است که به شما اجازه می‌دهد تاجاروبرقی را کنترل کنید. این ولوم برای روشن،خاموش کردن جاروبرقی یا افزایش،کاهش قدرت آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.این ولوم به صورت درشت و در جایگاه مناسبی تعبیه شده تا شما بتوانید همانند پدال ماشین با پا جاروبرقی را خاموش و روشن کنید.

دستگیره جاروبرقی بوش مدل 8pro5 به بدنه محصول چسبیده شده است و به شما اجازه می‌دهد جاروبرقی را به راحتی جابه‌جا کنید و هیچ گونه خطر شکستگی دستگیره را این کالا نخواهید داشت. علاوء برآن نوار ضربه‌گیر دور آن از هرگونه ضربه‌ای که ممکن است به جاروبرقی آسیب برساند جلوگیری خواهد کرد.لوله تلسکوبی مرغوب و استاندارد که همراه جاروبرقی است کار را بسیار راحتتر کرده است بطوری که کاربر ایستاده هم بتواند زمین را جارو بزند و ارتفاع ان نیز به راحتی قابل تغییر است.
کیسه ای 5 لیتری موجود روی دستگاه کنجایش بالایی را به شما میدهد و مدت زمان پر شدن کیسه را تا به تعویق می اندازد بنابراین نیازی به صرف هزینه برای خرید کیسه تا مدت طولانی را نخواهید داشت. ساختار این کیسه به گونه‌ای طراحی شده تا هیچ گردوغباری از کیسه خارج نشود و به موتور دستگاه آسیب نرسد.

 

 

نوع سری 8
نوع جارو برقی کیسه دار
کشور سازنده آلمان
توان 1800 وات
نوع فیلتر خروجی HEPA
ظرفيت مخزن 5 لیتر
مخزن آب 0
طول سیم 12 متر
شعاع کارکرد 15 متر
صفحه نمايشگر ندارد
میزان صدا 74 دسی بل
سیم جمع کن خودکار دارد
قابلیت جذب مایعات ندارد
لوله تلسکوپی دارد
سایر مشخصات قابلیت تنظیم قدرت مکش ،نوع کیسه G با قابلیت تعویض،نشانگر پر شدن کیسه
اقلام همراه لوله خرطومی، کیسه اضافه ،دفترچه راهنما، کابل برق نازل ها :نازل مخصوص سطوح سخت ،نازل گرد و غبار ،نازل شکاف ها و درز ها، نازل اصلی ،نازل مبلمان
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند