تصویر خرد کن بوش مدل MMR-15A1

خرد کن بوش مدل MMR-15A1 MMR-15A1

خردکن مدل «MMR 15A1» از محصولات شرکت «بوش» (Bosch) است که از قدرت بالا و طراحی زیبایی بهره می‌برد. خردکن‌های برقی ازجمله لوازم کاربردی‌ آشپزخانه به‌شمار می‌روند که به سهولت و سرعت آشپزی کمک شایانی می‌کنند. خردکن بوش MMR 15A1 با قدرتی بسیار بالا و ظرفی با گنجایش قابل‌توجه، علاوه‌بر خردکردن گوشت و سبزیجات، می‌تواند شما را در میکس یا هم‌زدن موادی چون خامه یا تخم‌مرغ و همچنین خردکردن یخ یاری کند.

تولید کننده: Bosch
(اختیاری)
(اختیاری)
۱,۸۸۴,۲۰۰ تومان

بررسی خرد کن بوش مدل MMR 15A1

خردکن بوش 15A1 علاوه بر کارایی و عملکرد عالی خود از طراحی بسیار زیبایی نیز برخوردار است. بدنه ی سفید رنگ که دکوراسیون اشپزخانه شما را چند برابر زیباتر می کند و به راحتی می توانید با وسایل خود آن را ست کنید. ظرف 1.5 لیتری آن از جنس شیشه ی شفاف بوده و در حین انجام کار با خرد کن می توانید محتویات داخل ظرف را مشاهده کنید.

موتور قدرتمند با ظرفیت 550 وات این خرد کن بوش همراه با حجم کاسه ی 1.5 لیتری می تواند در هر بار استفاده مقدار معینی از مواد را با کیفیت عالی خرد کند. این خرد کن علاوه بر خرد کردن گوشت و سبزیجات می تواند شما را در میکس و یا هم زدن موادی چون خامه یا تخمه مرغ و همچنین خورد کردن یخ همراهی کند. دیسک مخصوص خرد کردن یخ جزء لوازم جانبی همراه این خردن کن می باشد که یخ را به قطعات کوچکی خرد می کند.سری دیگری که به همراه دستگاه عرضه شده، یک دیسک با طراحی منحصربه‌فرد برای زدن موادی چون خامه یا تخم‌مرغ است که به‌جای تیغه‌ی اصلی مورداستفاده قرار می‌گیرد. درمجموع خردکن MMR 15A1 که یکی از محصولات کارآمد شرکت نامدار بوش است،

ابعاد 190x285x190 میلی‌متر
وزن 2.1 کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک
تنظيمات سرعت ندارد
چرخش دو طرفه ندارد
حجم ظرف خردکن 1.5 لیتر
جنس ظرف خردکن شیشه ای

نحوه عملکرد دکمه فشاری
سایر مشخصات عملکرد پالس
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند