تصویر ساندبار سونی HT-CT290

ساندبار سونی HT-CT290

تولید کننده: Sony
کد کالا: mhft0014
(اختیاری)
(اختیاری)
۲۱,۵۳۸,۵۰۰ تومان

ساندبار سونی مدل HT-CT290 Sony

ساندبارها سیستم های صوتی هستند که به علت  نوع چیدمان مدرن منازل و صدای با کیفیت این محصولات در چند سال اخیر مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. این محصولات جایگزینی برای سینمای خانگی می باشند که فضای زیادی را اشغال میکرده اند. کمپانی سونی در ساخت و طراحی این محصولات نسبت به برندهای دیگر پیشرو می باشد. مدل HT-CT290  با توان خروجی 300وات می تواند صدای تلویزیون شما را تقویت کند. این سیستم دارای یک بلندگو خطی و یک ساب ووفر می باشد که به صورت بدون سیم به یکدیگر متصل می شوند. این سیستم دارای S-Force می باشد که صدا را به صورت 360 درجه شبیه سازی میکند و در هنگام تماشای فیلم صدا را از تمامی جهات می شنوید و حس بودن در یک سینما را به شما تلقین میکند.

ساندبار HT-CT290  درای پورت HDMI ARC میباشد که به راحتی می توان از طریق این پورت ساندبار را به تلویزیون خود متصل کنید و صدای با کیفیت را بیش از پیش تجربه کنید. همچنین این ساندبار دارای پورت اپتیکال می باشد که صدا را با کیفیت بیشتر از خود عبور می دهد.
همچنین می توانید موبایل خود را از طریق بلوتوث و NFC به ساندبار متصل کرده تا موسیقی خود را از طریق ساندبار پخش کنید.  ساندبار های سونی را می توان با برنامه Music center از طریق گوشی های خود کنترل کرد.

ویژگی منحصر به فرد ساندبارHT-CT290 این است که می توانید ساب ووفر این دستگاه را به صورت ایستاده و یا به پهلو بگذارید بدون اینکه در کیفیت صدای آن تاثیری داشته باشد.

به علت داشتن این قابلیت می توان این سیستم را برای هر چیدمانی در نظر گرفت. همچنین ساندبار HT-CT290 را می توان به صورت دیواری نصب کرد.

 

ابعاد ساب ووفر: 17.0x34.2x36.2 سانتی متر /// ساندبار: 90.0x5.2x8.6 سانتی متر
وزن 8.6 کیلوگرم
تعداد کانال 2.1
توان خروجی صدا 300 وات
نوع بی‌سیم
بلوتوث دارد
سایر ویژگی ها دارای ورودی صدای آنالوگ - قابلیت کنترل با موبایل - دارای NFC - دارای درگاه USB و خروجی HDMI
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند