سشوار فیلیپس مدل 1-BHD500

سشوار فیلیپس مدل BHD500 Philips hair dryer BHD500

سشوار مدل BHD500 فیلیپس یک سشوار بسیار پرقدرت و حرفه ای بوده که با استفاده از یک موتور قدرتمند 2100 وات از نوع DC توانایی ایجاد جریان باد گرم و سرد را دارد. این جریان هوای عالی علاوه بر اینکه موجب می شود تا موها 20% سریع تر از حالت عادی خشک شوند، به حالت گیری بهتر آن ها نیز کمک می کند.

تولید کننده: Philips
(اختیاری)
(اختیاری)
۲,۲۶۱,۲۰۰ تومان

سشوار مدل BHD500 فیلیپس یک سشوار بسیار پرقدرت و حرفه ای بوده که با استفاده از یک موتور قدرتمند 2100 وات از نوع DC توانایی ایجاد جریان باد گرم و سرد را دارد. این جریان هوای عالی علاوه بر اینکه موجب می شود تا موها 20% سریع تر از حالت عادی خشک شوند، به حالت گیری بهتر آن ها نیز کمک می کند.
سشوار BHD500 دارای 6 حالت تنظیم دما و سرعت می باشد.بنابراین شما می توانید به راحتی تنظیمات دستگاه خود را شخصی سازی نمایید و با توجه به جنس و حجم موها و همچنین مدل موی مد نظرتان ، بهترین حالت را انتخاب کنید.
همچنین قابلیت تولید هوای سرد به صورت ناگهانی ویژگی کاربردی دیگری است که به شما این امکان را می دهد تا پس از فرم دادن به موهای خود حالت آن ها را تثبیت کنید.

این سشوار مجهز به تکنولوژی ThermoShield بوده تا از موهای شما در برابر آسیب محافظت کند. در این تکنولوژی دمای بالا توسط یک سنسور حرارتی تشخیص داده شده و بدین شکل از گرم شدن بیش از اندازه سشوار و آسیب دیدن موها جلوگیری می شود. سشوارBHD500 فیلیپس مجهز به تکنولوژی تولید یون است. در این فناوری با تولید یون های منفی ، الکتریسیته ساکن ایجاد شده بر روی موها از بین رفته وعلاوه بر جلوگیری از وز شدگی به درخشندگی بیشتر موها نیز کمک می شود. با هر بار استفاده از این سشوار به راحتی تا 40 میلیون یون منتشر شده تا براقیت و زیبایی هر چه بیشتر موها تضمین گردد.

این مدل مجهز به یک سری متمرکز کننده هوا با عرض دهانه 14 میلیمتر نیز هست و به همین جهت این امکان را دارد تا باد را با فشاربیشتری به بیرون پرتاب نماید. این ویژگی به حالت دهی بهتر و سریع تر موها کمک زیادی خواهد کرد.

توان مصرفی 2100 وات
نوع موتور موتور DC
ولتاژ 220 تا 240 ولت
جنس بدنه پلاستیک
طول سيم 1.8 متر
تنظيمات سرعت دارد
باد سرد دارد
فناوری تولید یون دارد
حلقه آویختن دارد
اقلام همراه سری متمرکز کننده با عرض 14 میلی متر
سایر مشخصات - مجهز به تکنولوژی ThermoShield جهت حفاظت از موها در برابر حرارت
- مجهز به موتور قدرتمند 2100 وات با قابلیت حرارت دهی سریع تر
- مجهز به تکنولوژی تولید یون تا 2 برابر بیشتر از مدل های مشابه
- قابلیت تنظیم 6 حالت دما و سرعت
- دارای قابلیت تولید جریان باد سرد
- دارای سری متمرکز کننده برای حالت دهی بهتر موها
- طراحی زیبا ، جذاب و ارگونومیک
- تنظیم دما دارد
- نازل متمرکز کننده دارد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند