تصویر سینمای خانگی ال‌جی LHD677

سینمای خانگی ال‌جی LHD677 DVD Home Theater System LHD677

سینمای خانگی ال‌جی LHD677 دارای 4.2 کانال و 1000 وات قدرت پخش صدا، دارای دو ساب ووفر و امکاناتی از قبیل پخش موسیقی از طریق بلوتوث است.

تولید کننده: LG
کد کالا: mhft0007
(اختیاری)
(اختیاری)
۲۲,۵۹۵,۴۰۰ تومان

صدای قدرتمند

ساب‌ووفر دوگانه‌ای که در Sound Tower ال‌جی گنجانده شده است، قدرت بیشتری به صداهای باس می‌دهد و صداها روح‌نوازتر می‌شود. بلندگوهای 4.2 نیز صدای فراگیر بسیار باکیفیت دارند و هنگام تماشای فیلم، تجربه‌ای بی‌نظیر برای کاربر رقم می‌زنند. این بلنگوهای کارآمد، طراحی چوبی و ارگونومیک نیز دارند که در دکوراسیون خانه نقش مهمی ایفا می‌کنند.

طراحی جمع‌وجور و نصب آسان

این دستگاه با طراحی کامپکت و جمع‌وجوری که دارد در هر فضایی به آسانی جای می‌گیرد و می‌توانید از کمترین فضا، بیشترین استفاده را داشته باشید. سادگی ظاهری بلندگوها را در کارکرد آنها نیز می‌توان دید. به این مفهوم که خیلی آسان نصب و استفاده می‌شوند و می‌توانید از کیفیت عالی صدای آن‌ها بهره بگیرید.

پخش مستقیم صدا به صورت بی‎سیم

موسیقی خود را از روی تجهیزات همراه سازگار به‎صورت بی‎سیم و بدون هیچ مشکلی روی سینمای خانگی ال جی ارسال کنید.

همگام‌سازی صدا با تلویزیون‌های ال‌جی

می‌توانید به راحتی از طریق بلوتوث به‌صورت بی‌سیم، سیستم سینمای خانگی را به تلویزیون ال‌جی وصل و از صداهای باکیفیت لذت ببرید.

ورودی HDMI دارد
ورودی USB دارد
تعداد کانال 4.2
تعداد بلندگو 4
توان خروجی صدا 1000 وات
بلوتوث دارد
ابعاد بلندگوی اصلی: 360*58*299 میلی متر /// بلندگوی جلو: 310*998*233 میلی متر
سایر ویژگی ها خروجی HDMI - شبکه بی سیم(wi- Fi) - دارای قابلیت کارائوکه - ورودی میکروفون - دالبی دیجیتال - رادیو - توانایی پخش دیسک
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند