تصویر غذا ساز بوش مدل MUM48A1

غذا ساز بوش مدل MUM48A1 BOSCH MUM48A1

ماشین آشپزخانه بوش مدل MUM48A1 یک دستگاه پر قدرت و با کیفیت است که به شما در آشپزی کردن کمک می‌کند و این فرآیند را در مدت زمان کوتاه‌تری به طول می‌انجامد. این دستگاه 600 وات توان دارد و می‌توان سرعت عملکرد آن را در سطوح مختلف تنظیم کرد.

تولید کننده: Bosch
(اختیاری)
(اختیاری)
۹,۸۸۷,۵۰۰ تومان

نیاز به تهیه مواد و ترکیبات غذایی روزمره امری ضروری است. ماشین آشپزخانه دستگاهی است چندکاره که با ارائه چندین عملکرد تنها در قالب یک پکیج پاسخگوی طیف وسیعی از نیازهای شما در آشپزخانه خواهد بود.

ماشین آشپزخانه بوش مدل BOSCH MUM48A1 از نسل چهارم این دستگاه با طراحی کلاسیک و دلنشین و عملکردی باکیفیت گزینه مناسبی برای تکمیل لوازم آشپزخانه شما خواهد بود. بهره‌گیری از موتور قدرتمند 600 واتی موجب شده دستگاه انجام فرایند را برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن صورت دهد. همچنین با تعبیه 4 سطح سرعت قادر خواهید بود بسته به نوع عملکرد و میزان سختی مواد سرعت دور موتور را تنظیم کنید.

علاوه بر این وجود عملکرد پالس با بهره‌گیری از حداکثر توان بازدهی موتور، انجام فرایند بر روی مواد غذایی سرسخت را برای حصول ترکیبی یکدست میسر کرده است. اعمال تنظیمات سرعت از طریق کنترلر چرخشی تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه انجام می‌پذیرد.

با توجه به کاربرد ماشین آشپزخانه که طیف گسترده‌ای از عملکردها را به وسیله اقلام مورد پیوست شامل می‌شود، این امکان را خواهید داشت که تنها با خرید یک دستگاه در فضای مورد استفاده آشپزخانه خود نیز صرفه‌جویی کنید. همچنین با مقایسه قیمت ماشین آشپزخانه MUM48A1 بوش با هرکدام از اقلام به صورت مجزا، پی خواهید برد که خرید ماشین آشپزخانه برای شما کاملا مقرون به صرفه خواهد بود. عملکردهای متنوع دستگاه از طریق اتصال اقلام مورد پیوست انجام می‌گیرد.

ابعاد 305*265*265 میلی متر
وزن 4.7 کیلوگرم
توان 600 وات
جنس بدنه پلاستیک
قابلیت تنظیم سرعت دارد
تعداد سرعت 4 سطح
ظرفیت کاسه 3.9 لیتر
جنس کاسه استیل ضد زنگ
آب مرکبات گیری ندارد
مخلوط کن ندارد
چرخ گوشت ندارد
آسیاب ندارد
رنده دارد
تعداد دیسک رنده 3 عدد
انواع دیسک ریز
درشت
برش زن
قابليت شستشوي اجزا (به جز بدنه اصلي) در ماشين ظرفشويي دارد
پایه ضد لغزش دارد
طول سيم 0.8 متر
اقلام همراه سری های همزن و خمیرزن
دیسک های رنده
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند