تصویر فر کننده مو جادویی Babyliss Pro مدل BAB2665U

فر کننده مو جادویی Babyliss Pro مدل BAB2665U

کد کالا: ATPER0003
(اختیاری)
(اختیاری)
۳,۳۸۷,۹۰۰ تومان
فر مو جادویی بابیلیس BaByliss مدل BAB2665SDE به صورت معجزه آسایی موها را در حالت های مختلف فر می کند و به آن ها حالت دلخواه می دهد. این دستگاه دارای محفظه سرامیکی فرموست که موها به صورت اتوماتیک دور میله آن پیچیده می شوند. بر روی دسته دستگاه دکمه کشویی روشن/ خاموش و تنظیم دما واقع است که در چهار حالت خاموش، دمای 190 درجه، 210 درجه و 230 درجه سانتی گراد قابل تنظیم می باشد. پس از تنظیم دما چراغ نشان گر دستگاه شروع به چشمک زدن نموده و بعد از رسیدن دمای فرمو به دمای تنظیم شده به صورت ثابت روشن می ماند. در کنار دکمه دما دکمه تایمر واقع است که قابل تنظیم در سه زمان8، 10 و 12 ثانیه می باشد. پس از اتمام زمان تنظیم شده تایمر با صدای بوق به صدا درآید. در هنگام فر کردن موها فر کردن هر دسته از موها کار زمان بر و خسته کننده ای است. در فرموی جاودیی بابیلیس قابلیت چرخش اتوماتیک دستگاه نیاز به پیچیدن دستی موها را مرتفع می کند. دکمه چرخش در سه حالت چرخش به راست، چپ و چرخش اتوماتیک قابل تنظیم است.
جهت جلوگیری از داغ شدن بیش از حد، فرموی Miracle دارای قابلیت خاموشی خودکار می باشد. به این ترتیب در صورتی که دستگاه به صورت پیوسته به مدت 60 دقیقه روشن بماند جهت ایمنی بیشتر پس از 60 دقیقه به صورت اتوماتیک خاموش می شود. هم چنین جهت صرفه جویی در مصرف انرژی، در صورتی که دستگاه به مدت 20 دقیقه غیر قابل استفاده باقی بماند به صورت اتوماتیک تا حدود 150 درجه کاهش می یابد. جهت بازگشت به دمای قبلی کافی است دسته فرمو را یکبار بسته و مجددأ باز کنید تا دمای دستگاه به دمای تنظیم شده برسد. این فرمو مجهز به سیم2.7 متری با قابلیت چرخش 360 درجه است که فضای کافی را جهت کار با دستگاه فراهم می کند. هم چنین روکش مقاوم سیم از فرسودگی آن جلوگیری کرده و آن را مناسب جهت استفاده در سالن های آرایش نموده است.
نحوه کار با فرموی میراکل به این صورت است که سیم دستگاه را به پریز برق متصل نموده و سپس دکمه کشویی دما را در دمای مورد نظر قرار دهید. در این حالت چراغ نشان گر شروع به چشمک زدن می کند. پس از رسیدن دمای دستگاه به دمای تنظیم شده چراغ دیگر چشمک نزده و به صورت ثابت روشن می ماند. با استفاده از دکمه تایمر می توان با توجه به نوع موها زمان مناسب را انتخاب نمود و یا تایمر را در وضعیت خاموش قرار داد. با توجه به حالت مورد نظر می توان دکمه چرخش را در سه حالت راست، چپ و اتوماتیک تنظیم نمود تا فر مو با حالت دلخواه ایجاد شود. دسته ای از مو را در داخل محفظه فر مو قرار دهید. توجه داشته باشید که قسمت باز محفظه بایستی به سمت بالا باشد. پس از قرار دادن مرتب قسمتی از موها در محفظه دسته دستگاه را ببندید تا موها به صورت اتوماتیک در داخل محفظه به دور میله پیچیده شوند. پس از اتمام زمان تنظیم شده صدای تایمر به صدا در می آید که می توان دسته ها را باز کرده و به راحتی موها را از داخل محفظه آزاد نمود.
 
جدیدترین تکنولوژی در صنعت مو
قابلیت دو درجه تنظیم دما
قابلیت تنظیم 3 حالت حجم برای فر کردن مو
گردش اتوماتیک چپ و راست
مناسب برای آرایشگاه ها
 فقط کافیست چند ثانیه دستگاه را نگه دارید تا موهای شما را به خوبی فر کند
ابعاد طول26.5 سانتی متر– ارتفاع8.5- عمق 8 سانتی متر
وزن 900 گرم
مدل صفحه محفظه با میله گرد
جنس صفحات سرامیک
طول سيم 2.7 متر
محدوده دمای قابل تنظیم 230-210-190 درجه سانتی گراد
وع دکمه تنظیم گرما آنالوگ
قابلیت چرخش 360 درجه سیم دارد
قطع کن خودکار دارد(بعد از 60 دقیقه)
سایر مشخصات گرم شدن سریع
اقلام همراه گیره
کشور سازنده چین
تحت لیسانس فرانسه
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند