تصویر ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S1323/41

ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S1323/41 S1323/41 ا Philips S1323/41 Shaver

ماشین اصلاح « فیلیپس» (Philips) مدل « S1323/41» از ریش‌تراش‌هایی است که از برش چرخشی برای اصلاح دقیق و سریع موی صورت استفاده می‌کند. علاوه بر سری اصلی، یک خط‌زن برای اصلاح خط ریش و مرتب‌کردن ریش و سبیل وجود دارد. این دستگاه به صورت بی‌سیم کار می‌کند و از باتری قابل شارژ بهره می‌برد.

تولید کننده: Philips
(اختیاری)
(اختیاری)
۳,۸۱۳,۴۰۰ تومان

ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S1323 در انتخاب یک ماشین اصلاح باکیفیت هر کسی به دنبال یک ویژگی خاص می‌گردد و در این میان شاید قیمت مهم‌ترین پارامتر در انتخاب نهایی باشد. شرکت فیلیپس ریش‌تراش‌های باکیفیتی تولید می‌کند که از رنج قیمت پایین با امکانات محدود تا قیمت‌های بالا با امکانات متنوع را شامل می‌شوند.

ماشین اصلاح صورت «فیلیپس» (Philips) مدل «S1323» هم یکی از خوش قیمت‌های این شرکت است که به تازگی وارد بازار شده است . این ماشین اصلاح دارای باتری قابل شارژ است و کاملا ضد آب می باشد.نمایندگی فیلیپس تیغه‌های باکیفیت که از نوع خودتیزشونده هستند و عمر طولانی‌تری نسبت به تیغه‌های معمولی دارند را نیز به ویژگی های این دستگاه اضافه کنید.

ریش تراش فیلیپس طراحی پوشش فلزی روی تیغه‌ها به‌گونه‌ای است که کمترین فاصله را با پوست حفظ می‌کند تا بتوانید اصلاحی از ته داشته باشد. هنگام استفاده از دستگاه.تیغه‌ها با حرکت روی یکدیگر باعث تیزشدن هم می‌شوند و می‌توان به مدت طولانی از اصلاح بی‌نقص و سریع این تیغه‌ها لذت برد.نمایندگی فیلیپس ریش تراش فیلیپس

سه عدد تیغه‌ی ماشین اصلاح، به شکل جداگانه قابلیت حرکت دارند و به اصطلاح شناور هستند.ریشتراش فیلیپس به این معنی که با حرکت سر ریش تراش روی صورت، تیغه‌ها نسبت به صورت تغییر موقعیت می‌دهند و با شکل صورت هماهنگ می‌شوند. این ویژگی، اصلاح نقاطی مانند چانه و زیر گردن را بسیار راحت‌تر می‌کندو اصلاحی صاف‌تر و سریع‌تر را نتیجه می‌دهد.

ریشتراش فیلیپس  برای تمیزکردن دستگاه می‌توان از آب استفاده کرد و به طور خلاصه Philips S1323. برای کسانی که به دنبال یک ریش تراش باکیفیت و ضد آب و خوش قیمت می‌گردند،انتخاب بسیار مناسبی است.

طراحی ارگونومیک دارد
امکان شارژ شدن سریع دارد
استند شارژ ندارد
جنس تیغه استیل ضد زنگ
مدت شارژ کامل 1 ساعت
تکنولوژی اصلاح برش چرخشی
استفاده به صورت خشک و مرطوب دارد
قابلیت شستشو دارد
سر قابل شستشو دارد
ضد آب دارد
منبع تغذیه باتری قابل شارژ(بی سیم)
مدت استفاده پس از شارژ 45 دقیقه
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند