تصویر مخلوط کن بلک اند دکر مدل BX650G

مخلوط کن بلک اند دکر مدل BX650G Black & Decker Glass Blender BX650G

مخلوط‌کن مدل BX650Gیکی از دستگاه‌های ساده و کارآمد است که توسط برند «بلک اند دکر» طراحی شده است. این دستگاه علاوه بر ظاهر زیبا از قابلیت‌های خوبی هم بهره می‌برد. توان این دستگاه برابر با 700وات است که نشان دهنده قدرت بالای این دستگاه است

تولید کننده: Black & Decker
(اختیاری)
(اختیاری)
۵,۲۲۵,۸۰۰ تومان

مخلوط کن بلک اند دکر مدل BX600 یکی از دستگاههای ضروری و موردنیاز هر آشپزخانه ای است که در تهیه مخلوط مواد غذایی و نوشیدنیهای ترکیبی همانند میلک شیک، شیرموز و ...، خرد کردن سبزیجات و گوشت، آسیاب و یا پودرکردن ادویه جات یاری می رساند. این دستگاه به صورت سه کاره طراحی شده و کاربران را از خرید محصولات به صورت جداگانه بی نیاز می کند.

مخلوط کن Black and Decker BX-600 با توان مصرفی 600 وات و دو سرعته طراحی شده و در صورت نیاز به قدرت موتور بیشتر و یا مخلوط کردن مواد سفت، می توان از قابلیت پالس نیز بهره برد که مانع فشار بیش از حد به موتور می گردد و از طرفی به طول عمر دستگاه می افزاید. تیغه های این محصول از جنس استیل ضد زنگ و بادوام ساخته شده که به راحتی و در مدت زمان کوتاهی هر نوع مواد را پودر و یا خرد می نمایند.

پارچ شیشه ای مخلوط کن به صورت مدرج و شفاف می باشد و می توان از این طریق بر میزان و حجم مواد داخل پارچ نیز نظارت داشت. شرکت آمریکایی بلک اند دکر، یکی از قدیمی ترین شرکت‌های تولید‌کننده در عرصه تجهیزات کارگاهی و طراحی وسایل و لوازم خانگی می باشد. این شرکت  ابتدا زمینه فعالیت خود را محدود به تولید تجهیزات کارگاهی نمود اما با گذر زمان و کسب تجربه ، دامنه تولید محصولات خود را گسترش داد  بطوریکه گفتنی است این کمپانی اولین ساندویچ ساز خود را حدود 15 سال پیش به بازار ایران عرضه کرد و اکنون به عنوان یک برند مطرح و با کیفیت در بازار لوازم خانگی می درخشد.

ابعاد 330x260x232 میلی‌متر
وزن 4.7 کیلوگرم
توان مصرفی 700 وات
ظرفيت پارچ مخلوط کن 1.75 لیتر
جنس پارچ مخلوط کن شیشه
جنس بدنه پلاستیک
جنس تیغه استیل ضد زنگ
تنظيمات سرعت دارد
تعداد سرعت 5 سرعته
عملکرد لحظه‌اي (Pulse) دارد
قابليت شستشوي اجزا (به جز بدنه اصلي) در ماشين ظرفشويي دارد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند