تصویر چاي ساز فيليپس مدل HD7301/00

چاي ساز فيليپس مدل HD7301/00

چای‌ساز «فیلیپس» مدل «HD7301/00» یکی از زیباترین و کاراترین چای‌سازهای فیلیپس است. این دستگاه از سه قسمت کلی کتری برقی و قوری و پایه تشکیل‌ شده است. برق کل دستگاه توسط پایه‌ی زیرین کتری تامین می‌شود که دارای کابل برق بوده و طوری طراحی‌ شده است تا در صورت نیازنداشتن به کابل بلند، اضافات سیم در آن قرار گیرد و کابل برق کوتاه‌تر باشد. باوجود این پایه، کتری در حین فعالیت و گرم‌شدن می‌تواند گردش 360 درجه داشته باشد و محدود به چپ و راست نشود. بدنه‌ی کتری از پلاستیک است و با رنگ مشکی براقی که دارد، زیبایی خاصی به محیط می‌بخشد. نشانگر کناری کتری میزان آب را در کتری نشان می‌دهد. دکمه‌ی روشن/خاموش شدن کل دستگاه در زیر دسته کتری قرار دارد و روی دسته، دکمه‌ی جوش‌آمدن یا گرم نگه‌داشتن تعبیه ‌شده است. لامپ‌های نشانگر روی دسته، وضعیت کتری را نمایش می‌دهد. قوری مدل HD7301/00 از جنس شیشه‌ی مقاوم به حرارت است و صافی توری آن گنجایش زیادی دارد تا حجم زیادی از برگ چای را در خود جای دهد؛ به‌این‌ترتیب برگ چای دم می‌کشد، ولی وارد فنجان یا استکان نمی‌شود. حجم قوری و کتری در حدی است که با مقدار مناسبی چای خشک، می‌توان برای تعداد نفرات زیادی نوشیدنی تهیه کرد. این محصول گزینه‌ای مناسب برای خریداران محسوب می‌شود و عرضه‌ی آن توسط فیلیپس مزیتی مهم تلقی می‌شود تا انتخاب آن برای خریداران راحت‌تر باشد.

تولید کننده: Philips
وضعیت کالا: اتمام موجودی
کد کالا: 3216
(اختیاری)
(اختیاری)
۳,۸۴۵,۲۰۰ تومان

یکی از وسایل پرکاربرد آشپزخانه‌های امروزی چای‌ساز است. چای‌سازهای دارای استند و دم‌آور‌ها، دو نوع مرسوم چای‌ساز در بازار هستند. چای‌سازها ساختار ساده‌ای دارند و معمولا یک المنت، جوش‌آوردن آب را به عهده دارد و یک ترموستات، سیستم گرم‌نگهدار را کنترل می‌کند. چای‌ساز «فیلیپس» (Philips) مدل «HD7301/00» از نوع دم‌آور است. این محصول بسیار کارآمد است و در رنگ‌بندی متنوع به بازار عرضه می‌شود. این محصول در رنج نرمال این گروه از محصولات قرار ‌می‌گیرد و قیمت بسیار مناسبی دارد.

 

 

 

 

بدنه و ظاهر

کتری این دستگاه حدود از 1.9لیتر گنجایش آب دارد. بدنه‌ی این محصول از پلاستیک مشکی و باکیفیت ساخته شده است. کف کتری یک المنت قرار دارد و با یک پوشش فلزی پوشانده شده است. قوری نیز شیشه‌ای است و حدود 1 لیتر گنجایش دارد. درون قوری یک محفظه‌ی تفاله‌گیر از جنس ضدزنگ وجود دارد که از ورود تفاله‌ی چای به داخل قوری جلوگیری می‌کند. درپوش قوری را می‌توان به‌عنوان درپوش کتری نیز استفاده کرد. در قسمت جلویی دستگاه یک قسمت شفاف درجه‌بندی شده وجود دارد و میزان آب درون کتری را می‌توان از این طریق تشخیص داد. زیر پایه قسمتی برای جمع کردن سیم برق طراحی شده است و دارای پایه‌های ضدلغزش است.

صافی دهانه کتری

در قسمت دهانه خروجی آب کتری یک قطعه مشبک پلاستیکی وجود دارد که از ورود رسوبات داخل کتری به درون لیوان یا قوری جلوگیری می‌کند. این قطعه پرتابل است و می توان آن را جدا کرد و شست.

سیستم گرم‌نگهدار خودکار

این دستگاه مجهز به سیستم گرم‌نگهدار است. بعد از جوش‌آمدن آب کتری در‌صورتی‌که درپوش کتری بسته باشد یا قوری روی کتری قرار داشته باشد، سیستم گرم‌نگهدار فعال می‌شود و دمای کتری را نزدیک به نقطه‌ی جوش نگه‌ می‌دارد. در این حالت آب کتری بخار می‌شود و با برخورد به کف قوری باعث دم‌کشیدن چای می‌شود. با استفاده از دکمه‌ای که روی دسته کتری قرار دارد، می‌توان به حالت دستی سیستم نگم‌نگهدار را فعال کرد.

بخریم یا نخریم؟

چای‌ساز فیلیپس مدل HD7301/00 یک دستگاه بسیار باکیفیت و کارآمد است. این محصول سالیان سال مهمان آشپزخانه شما خواهد بود. بدنه مشکی رنگ آن زیبایی‌بخش محیط شماست و کیفیت آن پیشاپیش توسط نام فیلیپس تایید شده است.

ابعاد قطر 240 و ارتفاع 360 ميلي‌متر
وزن 2 کيلوگرم
توان مصرفی 1700 وات
جنس بدنه کتري پلاستیک
ظرفيت کتري آب 1.9 ليتر
جنس قوري شيشه
ظرفيت قوري چاي 0.9 ليتر
طول سيم 1 متر
سایر مشخصات دارای قابلیت گرم نگهدارنده خودکار - دارای فیلتر ضدرسوب متحرک - دارای صافی قرارگرفته در قوری - امکان قرارگیری و چرخش 360 درجه روی پایه برقی
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند