تصویر گریل کنوود مدل KENWOOD HG230

گریل کنوود مدل KENWOOD HG230 KENWOOD Grill HG230

دستگاه گریل کنوود مدل HG230 یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار است. این دستگاه گریل 1700 وات توان دارد و می‌توان روی آن انواع استیک، برگر و... را درست کرد.

تولید کننده: Kenwood
(اختیاری)
(اختیاری)
۷,۰۸۳,۲۰۰ تومان

گریل کنوود مدل HG230 دستگاهی منحصر به فرد و کاربردی است که با قابلیت های بسیاری تولید شده و در نوع خود بی نظیر است. این دستگاه دارای صفحه ای از جنس تفلون نچسب می باشد که امکان طبخ کباب و استیک را بدون نگرانی از چسبندگی فراهم می سازد و وجود المنت حرارتی در پایین دستگاه موجب می شود تا انواع غذاهایی همچون گوشت، جوجه، ماهی و ... بصورت یکنواخت در کمترین زمان ممکن آماده سرو گردند.

منافذ اطراف دسته ها طوری طراحی شده اند تا روغن اضافی غذا به راحتی از آن خارج شود. موتور پر قدرت گریل و باربیکیو Kenwood HG-230 دارای توان مصرفی 1600 وات است و پیچ ولومی برای تنظیم حرارت با نشانگر روشن و خاموش بودن بر روی این دستگاه نیز تعبیه شده. ناگفته نماند، با تنظیم درجه حرارت ملایم می توان از این گریل کنوود برای تفت دادن سبزیجات و یا نیمرو نیز استفاده کرد.

همچنین کنوود درب این محصول را به صورت شیشه ای طراحی کرده تا بتوان مراحل پخت را مشاهده نمود. شرکت کنوود در سال 1947 در جنوب لندن با تولید لوازم خانگی کوچک شروع به فعالیت نمود و با گذشت زمان و با بکارگیری افراد متخصص و زبده توانست دامنه محصولات خود را گسترش دهد و اکنون با داشتن استاندارد CE در بسیاری از کشورها بعنوان یک برند مطرح شناخته شده که جلب رضایت مشتریان را یکی از مهمترین اهداف خود قرار داده است.

نوع گریل
ابعاد 98x510x350 میلی متر
وزن 2.5 کیلوگرم
کارکرد برقی
قابلیت تنظیم حرارت دارد
حالت آماده به کار دارد
سيني چکه گير دارد
سيستم قطع خودکار دارد
توان مصرفی 1700 وات
سایر ویژگی ها مناسب برای طبخ استیک-مرغ-ماهی و سبزیجات، دستگیره عایق حرارت
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند