گوشت کوب برقی براون مدل BRAUN MQ5285

گوشت کوب برقی براون مدل BRAUN MQ5285

گوشت کوب برقی براون مدل MQ5285 از جدیدترین گوشت برقی های شرکت براون است که می تواند در طبخ انواع غذا از جمله فلافل، الویه، سیب زمینی، پوره و … به شما کمک کند. گوشتکوب براون مدل 5285 از توان بالای 1000 واتی برخوردار است و می تواند هر نوع ماده غذایی اعم از انواع گوشت و سبزی و … را به راحتی در شکل و اندازه دلخواه شما برش دهد. این گوشت کوب برقی قدرتمند توانایی خرد کردن و له کردن سفت ترین مواد غذایی را نیز دارد. این گوشت کوب برقی قابلیت تنظیم سرعت در 21 سطح مختلف را دارا می باشد. بدنه گوشتکوب براون مدل 5285 از پلاستیک، پایه و تیغه های آن هم از استیل ضد زنگ ساخته شده اند. این مدل از بدنه ای زیبا با طراحی ارگونومیک ساخته شده.

(اختیاری)
(اختیاری)
۷,۱۴۱,۰۰۰ تومان

معرفی برند براون

براون، (Braun)، نام شرکتی است که در تولید وسایل الکتریکی کوشا بوده و برندی جهانی است. این شرکت در سال 1921 توسط مکس براون و در شهر فرانکفورت، آلمان بنیان گذاشته شد.

سپس در سال 1967 توسط شرکت ژیلت خریداری گردید. در حال حاضر شرکت براون، از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت پروکتر اند گمبل محسوب می‌شود. دفتر مرکزی شرکت براون، در شهر کرونبرگ ایم تانوس، آلمان قرار دارد. در ایران، شرکت تهران بوران، به عنوان نماینده انحصاری پروکتر اند گمبل، توزیع انواع محصولات براون را بر عهده دارد.

گوشت کوب برقی براون مدل MQ5285 از جدیدترین گوشت برقی های شرکت براون است که می تواند در طبخ انواع غذا از جمله فلافل، الویه، سیب زمینی، پوره و … به شما کمک کند. گوشتکوب براون مدل 5285 از توان بالای 1000 واتی برخوردار است و می تواند هر نوع ماده غذایی اعم از انواع گوشت و سبزی و … را به راحتی در شکل و اندازه دلخواه شما برش دهد. این گوشت کوب برقی قدرتمند توانایی خرد کردن و له کردن سفت ترین مواد غذایی را نیز دارد.

 این گوشت کوب برقی قابلیت تنظیم سرعت در 21 سطح مختلف را دارا می باشد. بدنه گوشتکوب براون مدل 5285 از پلاستیک، پایه و تیغه های آن هم از استیل ضد زنگ ساخته شده اند. این مدل از بدنه ای زیبا با طراحی ارگونومیک ساخته شده.

قدرت موتور 1000 وات
نوع موتور موتور قدرتمند و کم صدا DC
کارکرد چندکاره
جنس بدنه
پلاستیک
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
تنظيمات سرعت 21 سرعته
ظرفیت کاسه 1.5 لیتر
حجم ظرف خردکن 500 میلی لیتر
حجم ليوان 600 میلی لیتر
عملکرد توربو دارد
خمیرزن ندارد
طراحی ارگونومیک دارد
قابليت شستشوي لوازم جانبي در ماشين ظرفشويي دارد
عملکرد پوره سازپیمانه شفاف درجه بندی شده برای مخلوط کردنخردکن کوچک مناسب سبزیجات، آجیل، پیاز، گوشت، پنیر و …غذاسازهمزن بالونی از جنس استیل ضد زنگ برای هم زدن سفیده تخم مرغ، خامه یا مخلوط کردن خمیر پن کیک
سایر مشخصات خردکن نگینی ندارد
همزن دارد
پوره ساز دارد
تعداد دیسک ها :ندارد
دیسک رنده درشت ندارد
دیسک رنده ریزندارد
دیسک رنده رشته ساز یا ژولین ندارد
دیسک برش ورقه ای ضخیم ندارد
دیسک برش ورقه ای نازک ندارد
دیسک خلال کن ندارد
دیسک آسیاب یا خردکن ندارد
نگهدارنده دیسک برای ثبات بیشترندارد
نوع تیغه ها :تیغه 2 پره
جنس پایه گوشتکوب برقی: استیل ضد زنگ
عملکرد بدون سیم ندارد
سیستم ایمنی :قفل ایمنی
لوازم جانبی :لیوان درجه بندی شده
سهولت در جدا كردن پايه با استفاده از دكمه خروجبله
عاری از BPA در بخش های پلاستیکی در تماس با مواد غذاییبله
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند